Addiktoiva peli vol.2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RoMuLuu
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
KungFuMadness peli, josta aikoinaan tein threadin, on saanut uuden version. Aiempaan versioon rekisteröityi pelaamaan silloin lähes parisataa pakkislaista joten päätimpä tämänkin ilmestymisestä nyt tiedottaa. Kyse on siis perin yksinkertaisesta klikkailupelistä, jonka pelaaminen ei vaadi minkään ohjelman koneelle hakemista/asentamista, pelaaminen onnistuu nettiselaimella. Peliin on tullut aika paljon uudistuksia ja se ei enää ole yhtä aivotonta klikkailua kun aijemmassa versiossa (mikä on kylläkin hyvä ja huono asia :)) Kestää hetken päästä peliin mukaan, mutta systeemi on kyllä varsin yksinkertainen. Rekisteröitymällä alla olevasta linkistä tuet myös omaa pelihahmoani kyseisessä pelissä. Pelaaminen on täysin maksutonta.

http://www.kungfumadness.com/PlayerCreate.cfm?Friend=888

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
3. danin shaolin, on tuo kyllä aika addiktoiva peli :)
nyt on hyvä toi alottaa kun pitäs beta vaihe loppua näinäpäivinä.

Jep, tänään peli nollattiin eli kaikki palasivat valkoisille vöille. Itse olen nyt liilalla vyöllä, ja tyylisuuntana Taekwondo. :)

ovelasti taas houkuteltu forumin kautta porukkaa yhden käyttäjän alle lisäpisteiden toivossa, jos nyt se systeemi toimii samalla tavalla kuin aikoinaan :P
addiktoiva peli kyllä :)

wab sanoi:
ovelasti taas houkuteltu forumin kautta porukkaa yhden käyttäjän alle lisäpisteiden toivossa, jos nyt se systeemi toimii samalla tavalla kuin aikoinaan :P
addiktoiva peli kyllä :)
Mitäs sä oikeen mussutat? Enköhän mä tossa ekassa viestissä jo mainitse tästä? Jos itseäsi häiritsee, niin voithan aina poistaa osoitteen lopun ja rekisteröityä siitä. :david: Ja systeemi toimii nykyään niin, että hyötyä saan ainoastaan niistä jotka pelaavat hahmonsa vähintään mustalle vyölle. :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom