Harmillista vaan että ne kaikkein kuuluisimmat jää rannalle, ne joiden nimet jopa minä tunnen... Fedor, GSP.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harmillista vaan että ne kaikkein kuuluisimmat jää rannalle, ne joiden nimet jopa minä tunnen... Fedor, GSP.
Gsp viimeksi.
http://www.youtube.com/watch?v=VCLoV40jDKM
Mikäs on JP:n oma kondis ja odotukset kisoista? Ei sinne saakka ainakaan maisemia kannata lähtee katseleen. Pysti manseen.com :whip:
Kondis on hyvä, on saanut treenata ilman suurempia vammoja kovaa ja hyvien vastusten kanssa.
Odotuksia tai sijoitustavoitteita on hieman vaikea asettaa, koska turnausmuodossa niin paljon riippuu siitä ketä ottelukaaviossa lyödään vastakkain. Mukana sarjassa on täysin rutiinisuorituksella voitettavia vastustajia, toisaalta sitten muutama kivikova jamppa, joiden niputtaminen vaatii taktiikan ja suorituksen täydellistä onnistumista, ja kaikkea siltä väliltä.
Jenna-Pekka voitti ekan matsin!