Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jalkalukkoja tehtiin jo vuonna 2011 enemmän kuin koskaan. Tänä vuonna tehtiin paljon jalkalukkoja mutta myös kuristuksia.Onkohan jalkalukot kokeneet uutta tulemista Palhareksen adcc kisaamisen jälkeen ? Jos joku on seuraillu noita jo vuosia niin voisi kertoa.
Mä FFG:n kasvattina tuon vielä joskus neckcrankit skeneen takaisin! ;)Jalkalukkoja tehtiin jo vuonna 2011 enemmän kuin koskaan. Tänä vuonna tehtiin paljon jalkalukkoja mutta myös kuristuksia.
Jos nyt vihjeen perusteella hiffaan kuka on kyseessä, niin terve vaan. :DMä FFG:n kasvattina tuon vielä joskus neckcrankit skeneen takaisin! ;)
Muistaakseni Janne siitä joskus kettuili jotain.
T: Judon SM-2Jos nyt vihjeen perusteella hiffaan kuka on kyseessä, niin terve vaan. :D
Semmosia rehellisiä niskalukkoja voiskin olla vähän enemmän. Niissä tosin piilee aina epäonnistuessaan melko paljon riskiä, mutta vois yllättää monet
HAHAHAH. Nyt kuuluu ja hyvin...T: Judon SM-2
Kehtaatkin luulla mua vanhaksi pervoksi!HAHAHAH. Nyt kuuluu ja hyvin...
Mä olen kovin pahoillani. Luulin sua ensin hieman vanhemmaksi ja paljon häiriintyneemmäksi taisteluveljeksi... Nimimekki M.M.:ksi
Kyllä. Galvao vs. Cyborgi tulee oleen mielenvikanen matsi. Siinä ei varmaan paljoa kyttäillä.
Tipin kämppiksen Garry Tononin nimi kannattaa laittaa muistiin. Olis voittanut Kronin mutta kun otteli ilman kulmamiestä, niin taputti n. 3sek ennen matsin loppua 6-3 johtoasemista. Otti Buchechan kanssa 0-2 tappion ja myös Cyborgin kanssa tasurin. (Pääsi uudestaan avoimeen kun Jared DObb loukkaantui omassa ottelussaan jossa voitti Leonardo NOgueiran)