Adapteri, muuntaja vai onko mitään tehtävissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Felidae
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupunki
Vantaa
Käännyn tänne viisaampien puoleen, kun itsellä ei tietotaito riitä: ostin Kanadasta hiustensuoristajan, laitteessa on seuraavat tiedot: 120VAC 60Hz 170W. Pistoke on tietenkin erilainen, mutta pitääkö laitteelle olla muuntaja vai käykö ihan tavallinen adapteri? Vai voiko laitetta ollenkaan käyttää Suomessa? Myös vinkkejä, mistä mahdollinen adapteri/muuntaja kannattaisi hankkia pääkaupunkiseudulla, otetaan vastaan (tosin muuntajat ovat ilmeisesti aika hinnakkaita). Kiitos jo etukäteen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käännyn tänne viisaampien puoleen, kun itsellä ei tietotaito riitä: ostin Kanadasta hiustensuoristajan, laitteessa on seuraavat tiedot: 120VAC 60Hz 170W. Pistoke on tietenkin erilainen, mutta pitääkö laitteelle olla muuntaja vai käykö ihan tavallinen adapteri? Vai voiko laitetta ollenkaan käyttää Suomessa? Myös vinkkejä, mistä mahdollinen adapteri/muuntaja kannattaisi hankkia pääkaupunkiseudulla, otetaan vastaan (tosin muuntajat ovat ilmeisesti aika hinnakkaita). Kiitos jo etukäteen!

Tarvitset siihen muuntajan 120v -> 230v. Samalla rahalla saat varmaan uuden suoristajan.

Kiitos neuvoista! Tuo Partcon muuntaja tuntuu aika kalliilta, mutta pitänee yrittää löytää vähän halvempi malli. Ensi kerralla olenkin viisaampi ja tarkistan tuon volttimäärän ennen ostamista. Tosin sittenhän mulla onkin varmaan se muuntaja jo valmiiksi, niin ei ole niin tarkkaa :D

Jos tuossa on pelkät vastukset eikä mitään moottoria niin eikö se toimi myös pelkällä adapterilla? Ehkä ei kannata kokeilla kuitenkaan:hyvä:.

Ainakin jotkut vekottimet toimii sekä 110/230.

Voi apua... mä oletan, että kun siinä ei sitä erikseen mainita, niin vain tuo 120V on vaihtoehtona. Kaverille toin vähän erilaisen laitteen ja siinä on kyllä 125/250V, joten siihen ilmeisesti riittää vain pelkkä adapteri (?). Itselläni on pitkät ja paksut hiukset, joten en taida uskaltaa kokeilla ilman muuntajaa, kun mulle ei sellainen armeijatyylin kampaus oikein sovi :lol2:

(Tämän siitä saa, kun yrittää tehdä edullisia ostoksia rapakon takana :D )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom