Demonpump Liittynyt 11.2.2004 Viestejä 330 4.5.2004 #21 Toimii taas! Elikkä latasin tosta Narun(tänks ) linkistä noi tiedostot koneelle ja sitten pystyin asentamaan windowsin uudestan(ennen en voinut) ja nyt toimii taas. Kannattaa muittenkin varoa, tossa meni kyllä hermot moneen kertaan...
Toimii taas! Elikkä latasin tosta Narun(tänks ) linkistä noi tiedostot koneelle ja sitten pystyin asentamaan windowsin uudestan(ennen en voinut) ja nyt toimii taas. Kannattaa muittenkin varoa, tossa meni kyllä hermot moneen kertaan...
Samqqa89 Liittynyt 16.11.2003 Viestejä 211 4.5.2004 #22 se ad-ware poisti multa jonku rekisterin nii piti laittaa ip ja muut hommelit takaisin kohalleen nii alko pelittää
se ad-ware poisti multa jonku rekisterin nii piti laittaa ip ja muut hommelit takaisin kohalleen nii alko pelittää
Samqqa89 Liittynyt 16.11.2003 Viestejä 211 4.5.2004 #23 mutta onko teillä tietoa miks mulla noi hymiöt jotka tekee liikettä nii ei näy se liike esim. toi joka hakkaa päätä seinään
mutta onko teillä tietoa miks mulla noi hymiöt jotka tekee liikettä nii ei näy se liike esim. toi joka hakkaa päätä seinään
HooEee Liittynyt 28.2.2003 Viestejä 1 125 4.5.2004 #24 devilpump sanoi: ...ajoin sillä koneen ja se löysi semmosen 376 spyware ohjelmaa... Click to expand... ja mä kun luulin, että multa löytyneet 50 spywaret oli jo melkein ennätys :D
devilpump sanoi: ...ajoin sillä koneen ja se löysi semmosen 376 spyware ohjelmaa... Click to expand... ja mä kun luulin, että multa löytyneet 50 spywaret oli jo melkein ennätys :D