ACN Mobile

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marika
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
43
Oletteko tutustuneet uuteen matkapuhelinoperaattoriin ACN Mobileen?

Ulkomaalainen yhtiö, alkanut toimia Suomessa ja käyttää Soneran verkkoa. Puhelujen hinnat eri operaattorien liittymiin samalla tasolla kun nykyisillä (esim. Radiolinja), kiinteisiin halvemmalla ja ACN Mobilen väliset täysin ILMAISIA.

Kuulostaa ainakin hyvältä vaihtoehdolta... (?).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Verkostomarkkinointi -liittymä.

Samaan sarjaan kuuluu Seven ja Terraflex. Onko niitä vielä lisää... en tiedä?

Kyllähän joku tuli sitä mulle tyrkkää, että oisin alkanut verkkomarkkinoijaksi tähän Acn pyramidyhtiöön, liittyminen olisi maksanut 650 euroa siinä vaiheessa sain kovan :lol2: kohtauksen.

En tiedä sitten tosta liittymästä tosi harvalla taitaa olla se. Saunalahti on edullisempi.

Kyseessä on tosiaan jenkkiläinen verkostomarkkinointiyritys. Liittymästä ei ole käyttökokemuksia, mutta muuten ACN:ään tutustuneena en sitä ottaisi, ainakin monet yksityiset edustajat käyttävät kovin kyseenalaisia konsteja markkinoinnissa (esim. kilpailijoiden käsittämätöntä haukkumista).

Kannattaa huomioida myös että oman verkon väliset puhelut eivät suinkaan ole ilmaisia rajattoamasti.

Pakkotoiston porukan suhtautuminen verkostomarkkinointiin on käsittääkseni erittäin kriittinen/negatiivinen, mutta sanonpa senkin uhalla että PGFree gsm-liittymä rokkaa!! :thumbs:

Mulle tultiin tarjoamaan tollaista liittymää kanssa, mutta sanoin, ettei kiinnosta, kun mulla on firman liittymä. Otin kuitenkin hinnaston vastaan ja aika edullisilta noi puhelut vaikutti ja jos Soneran verkossa toimii, niin eiköhän kuuluvuuskin ole ihan ok. Ilmaiset puhelut ovat siis ainoastaan ACN Mobile Friends -liittymien välillä ja muistaakseni ennen 04/2004 avatuissa liittymissä. Tämän jälkeen avatuista liittymistä puhelut veloitetaan ihan normaalisti myös näihin ACN:n omiin liittymiin. Ruotsissa noita on kai myyty joku 160 000 kpl ja Suomessakin jo 15 000.

Originally posted by Marika
Oletteko tutustuneet uuteen matkapuhelinoperaattoriin ACN Mobileen?

Ulkomaalainen yhtiö, alkanut toimia Suomessa ja käyttää Soneran verkkoa. Puhelujen hinnat eri operaattorien liittymiin samalla tasolla kun nykyisillä (esim. Radiolinja), kiinteisiin halvemmalla ja ACN Mobilen väliset täysin ILMAISIA.

Kuulostaa ainakin hyvältä vaihtoehdolta... (?).

Hieno spämmi! En muista tämmösen markinoinnin nimeä, mutta tää on kirjotettu sellasel taval et oon 99% varma että henkilö on Acn: leivissä. "ILMAISIA" yms oletteko kuulleet? kuulostaa hyvältä yms. Tuskin oli ihan muuten vaan kysely Acn:stä vaan ilmainen mainos? Voin tietenkin olla ihan väärässäkin. ;)

Muuten oletteko kuulleet kuinka hieno ihminen Jamaan on? ottaa kuulemma rahaa vastaa, ja mikä parasta, ilmaiseksi.
lähetä! lähetä! lähetä!

Tuota ACN:ää on nyt tyrkytetty jo joka hemmetin välissä.

Vaikka onkin pirullinen verkostomarkkinointiyritys, niin silti pistää miettimään vaihtaminen, sillä niillä on nyt ns. kamppanja päällä missä kamppanjan aikana liittyneet saavat pitää ilmaiset puhelut muihin samaa liittymää käyttäviin forever..
Itse nyt vaihdoin tohon ihan piruuttani ja jos rupee tökkimään, niin.. so what.. mikään ei ole helpomppaa kuin vaihtaa taas liittymä johonkin toiseen kun ei numerokaan muutu. Mitä sitä turhaan sen kummemmin analysoimaan kun kyseessä on vain liittymä ;)

Re: Re: ACN Mobile

.jepjep. tuplana.

Originally posted by jamaan

Muuten oletteko kuulleet kuinka hieno ihminen Jamaan on? ottaa kuulemma rahaa vastaa, ja mikä parasta, ilmaiseksi!
lähetä! lähetä! lähetä!

Tää on tosi hieno juttu! mihin mä saan maksaa, miten se onnistuu, kerro kaikki ja voitko tulla kertomaan tästä mielettömästä mahdollisuudesta mun ystäväpiirillenikin kotiini! Ne on kaikki innostuneita ja tulee mun mukaan tähän loistojuttuun!

Originally posted by jamaan
Hieno spämmi! En muista tämmösen markinoinnin nimeä, mutta tää on kirjotettu sellasel taval et oon 99% varma että henkilö on Acn: leivissä. "ILMAISIA" yms oletteko kuulleet? kuulostaa hyvältä yms. Tuskin oli ihan muuten vaan kysely Acn:stä vaan ilmainen mainos? Voin tietenkin olla ihan väärässäkin. ;)
Marikalla, (viestiketjun aloittaja) on kokonaista kaksi postia, joten olet varmaan oikeassa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom