ACN ja Kuluttajavirasto

Liittynyt
20.9.2003
Viestejä
6
http://www.kuluttajavirasto.fi/user...92&site=34&tmf=7418&root_id=7418&mode=readdoc




| Tulosta

Ajankohtaista 18.3.2004


ACN TAIPUI KULUTTAJA-ASIAMIEHEN VAATIMUKSIIN
Nykyisten asiakkaiden puheluihin ei rajoituksia

Kuluttaja-asiamiehen ja ACN Communications Finland Oy:n neuvottelujen lopputuloksena ACN:n nykyisten asiakkaiden puheluihin ei ole tulossa minuuttirajoituksia. Kuluttaja-asiamies puuttui alun perin ACN:n toimintaan, koska yritys markkinoi liittymänsä puheaikaa rajattomaksi, mutta pidätti samalla toimitusehdoissa itsellään oikeuden määritellä, mitä liittymän hyväksyttävä käyttö tarkoittaa. Kuluttaja-asiamies piti tätä ehtoa kohtuuttomana ja kuluttajansuojalain vastaisena. Ehto oli myös ristiriidassa markkinoinnissa annettujen tietojen kanssa.

Kuluttaja-asiamies vaati ehdon poistamista kokonaan tai sen täsmentämistä kohtuulliseksi. ACN on nyt sitoutunut siihen, että se ei sovella kyseistä toimitusehtojen kohtaa nykyisten asiakkaidensa sopimuksiin. Yritys on myös luvannut, että mikäli se tekee liittymään olennaisia muutoksia tai tuo markkinoille kokonaan uuden tuotteen, se tiedottaa siitä asiakkailleen asianmukaisella tavalla.




Korvauksia maksetaan soneran laskuttamista acn välisistä puheluista, koska sonera laskuttanut joitakin Acn käyttäjiä soneran välisistä puheluista0.15c/min). vaikka ne piti olla acn acn väliset puhelut.(ilmaiset). :curs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom