Acer Aspire 8920G (Gem

Acer Aspire 8920G (Gemstone Blue) http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=32514

Jaahas kone kikkaili hieman omiaan ja tämän takia otsikko jäi hieman kesken.

Aika pätevän oloinen kone paperilla. Mielestäni ei kovinkaan paha hinta ominaisuuksiin nähden. Olen tässä jo tovin hakenut läppäriä työreissujen iloksi ja tämä laitos pisti silmiin heti. Pitkän tovin olen meinannut hankkia omenan mutta sieltä ei ole mitään tietoa koska tulee blue-ray asema / HDMI lähdöllä varustettua laitosta. Olisi mielenkiintoista kuulla käyttäjien kommentteja kunhan kone saadaan itse kuluttajille.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä tosiaan ole hinnalla pilattu; 18,4" fullhd-näyttö, blu-ray asema ja koneessa muutenki kivasti tehoa läppäriks, uudemmatkin pelit pyöris varmasti kohtuullisesti.
Pitää ehkä lähiaikoina lisätä ostoslistaan toi...

No jos meinaat työreissuilla kantaa konetta mukana niin älä helvetissä osta mitään yli 4-kiloista norsua mikä ei mahdu edes mummolta perittyyn matkalaukkuun. Eikä noissa niin hintaa kannata tuijottaa. Jos se on halpa, niin siinä on sitten paska näyttö ja akku kestää kolme minuuttia ilman muuntajaa.

Pöytäkoneen osittaiseksi korvaajaksi olisi tarkoitus hommata iso läppäri. Käyttö olisi jotain office surffaus leffan katsomista, eli en mitään pelikonetta etsi. Lähinnä tuossa masiinassa kiinnostaisi tuo full hd näyttö ja blu ray asema. Vai kannataisiko kenties harkita jotain toista merkkiä?

Ostaisin pienemmän läppärin hyvillä spekseillä, jonka voisi ottaa mukaan tarvittaessa, ja sitten ulkoisen näytön. Joku 18" ruutu on vähän ikävä kompromissi sikäli että se on pienehkö kotikäytössä mutta toisaalta sitten taas turhan iso mukana roudattavaksi.

Ostaisin pienemmän läppärin hyvillä spekseillä, jonka voisi ottaa mukaan tarvittaessa, ja sitten ulkoisen näytön. Joku 18" ruutu on vähän ikävä kompromissi sikäli että se on pienehkö kotikäytössä mutta toisaalta sitten taas turhan iso mukana roudattavaksi.

Tarkoitus on siirrellä konetta ainoastaan omassa kämpässä, mut tietty jos ostaisi pienemmällä näytöllä olevan läppärin ja jonkun isomman full hd töllon tai tykin. Mikäs olisi sitten mukava läppäri pienemmällä näytöllä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom