Maikkelin pitää hommata vehkeet ja lähteä tonne ens vuonna niin saadaan kunnon streami!
Tarkotatko, että sen pitäis kasvattaa "vehkeet" ja sopia Mikan kanssa vai että pitäis jotkut streamausvälineet hommata?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maikkelin pitää hommata vehkeet ja lähteä tonne ens vuonna niin saadaan kunnon streami!
No juu, luulisi silti että konferenssikeskuksessa yms on ihan hyvät netit.Eikös espanjassa internetin laatu muutekin ole vähän niin ja näin vaikka siitä maksaisikin jotain.
Jälkimmäinen :D.Tarkotatko, että sen pitäis kasvattaa "vehkeet" ja sopia Mikan kanssa vai että pitäis jotkut streamausvälineet hommata?
Niin lagaako Mikalla ne jalat? Eikö ole tullu kehitystä? Pitäsköhän treenata kovemmin?;)Naamakirjasta Bodylehden sivuilta bongattua...
Niin lagaako Mikalla ne jalat? Eikö ole tullu kehitystä? Pitäsköhän treenata kovemmin?;)
Noni!
Noni!
Hienoa, kunhan ei lue kommentteja sitten kun niitä tulee. :D
Tais laittaa moni muukin. mm. minä itse laitoin.Kattelin vähän, että ei perkele eikö tuu uutista. En tiiä onko yhteys vai ei, mutta tovi sitten oli pakko laittaa uutisvinkki mm. tuonne :D
Eikös ne kisaa vasta huomenna?Onkos Killerin ja Ovaskaisen tuloksista mitään? Olen autuaan pihalla aikatauluista tällä hetkellä. Ihan helvetin huikea voitto Nyyssikselle, on kyllä ansaittu. Kuvassa näyttää ihan törkeen kovalta paketilta, innolla odotetaan vaparivideota. 2012 oli kyllä saakelin makee show NFE:ssä, ja nyt vietiin melkosen hurja amatööripytty kotio maailmalta.
Kyllä kyllä, meni vähän päivätkin tässä jo sekaisin.Eikös ne kisaa vasta huomenna?
Ja mä kirjoitin etusivulle, että sunnuntaina, sekaisin itekin.Kyllä kyllä, meni vähän päivätkin tässä jo sekaisin.