Accept, vanha mutta hyvä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja japa
  • Aloitettu Aloitettu
Ei löytynyt haulla Acceptista omaa threadia joten tässäpä se.
Muistaako kukaan kyseisen bändin ja vielläkö musiikki kuullostaa hyvältä? Tuossa juuri hain muutamia biisejä ja kuinka ollakkaan löytyi uutta materiaali jota en ole ennen kuullut. Eat the heat levyn jälkeiset levyt ovat aivan uusia tuttavuuksia minulle ja ainakin muutama biisi noilta uusilta on jo kolahtaneet aivan kuten nuoruudessa.
Löytyipä jonkinlaiset kotisivutkin bändiltä ja sehän on viellä ollut viimevuosina kiertueellakin:eek:

Oi niitä aikoja kun accept oli kova bändi.....huoh....

erkjetter sanoi:
vitut, accept ON kova bändi

Jep niin onkin. Tuossa oli vaan hieman sellaista nuoruuden kaipuuta samassa...

Nyt olen kuunnellut tuon bulletproof biisin jo pariin kertaan ja hyvä on ja muita tuossa muulilta odottelen, mutta tulee niin perhanan hitaasti...

Accepthan ei vissiin enään oli kyllä kasassa.
Viime vuonna kyllä veti kiertueen jossa oli keikka tuskassa.
Ja allekirjoittanut voi kyllä sanoa että oli helvetin hyvä keikka.:rock:
kyllä balls to the wallia tuli huudatettua.
Ja Metal Heart on kyllä aivan uskomaton lätty.
suosittelen hankkimaan Accept:staying alive DVD:worship:

Jostain syysta itsekin olen kuunnellut kyseista bandia pitkan tauon jalkeen. Helvetin hyvia biisejahan niilta on irronut.. kuvittelin etta ei enaa talla ialla iskisi biisit joita tuli kuunneltua yli 10 v. sitten mutta kylla ne vaan rulaa ihan samaan malliin :rock:

Accept on aina ollu hevibändien aatelia.80-luvun alusta asti kuunneltu ja tullaa kuuntelemaan vielä kymmeniä vuosia..

:rock:

Metal heart ja I'm a rebel on klassikoita. Ja onpa Udo tehnyt ihan kelpo biisejä myöhemminkin.

Accept rokkaa. Itsekin "löysin" teinivuosien jälkeen bändin uudelleen muutamia vuosia sitten ja yllätyin, kun biisit kolahtivat edelleen. Soittimelle ladattu treenibiisien joukkoon Acceptia ja hyvin potkii.

Metal heart :rock:

Acceptia tuli kuunneltua enemmän joskus 15v sitten, c-kasetilta tietenkin:D .
Pitäis ostaa pari CD:tä. U.D.O:lla on kanssa hyviä biisejä.

Tuossa acceptia ladatessa on tullut myös paljon acceptin covereita vastaan ja muutama todella kova versio. Esim Sinneriltä, sodomilta ja tankardilta löytyy coverit.

Kyllä ne kaikki rokkaa täysillä. Mulla löytyy aika monta levyä tuolta kaapista. Prasta reenimusaa ever!!

Balls to the wall & Metal Heart ovat metallin klassikko-osaston levyjä.
Ja lähelle sitä pääsee myös Russian Roulette.

Uudemmista tuotoksista ei ole meikäläisellä kokemuksia.

Udo = ÄIJÄ:worship:

japa sanoi:
Tuossa acceptia ladatessa on tullut myös paljon acceptin covereita vastaan ja muutama todella kova versio. Esim Sinneriltä, sodomilta ja tankardilta löytyy coverit.

Muistaakseni Dimmu Borgir (?) on vetänyt Metal Heartista koverin :rock:

Acceptin "Midnight Highway" on kovimipia fiilistely-biisejä Ac/Dc-tyylisine junttariffeineen. Aina kun kotona ottaa viinaa, niin pakko laittaa soimaan.

Kukaan ei ole vielä maininnut Death Row'ta. Usean arvostelun perusteella parhaimpia Acceptin albumeita (ja ainoa, mihin minä olen tutustunut). Huippuja kappaleita, mm. Sodom & Gomorra, Beast Inside, Gun's Are Us ja What Else :rock:

Pienenä kollina tuli kuunneltua jonkun verran, sitten hiipui kiinnostus. Viimevuonna Tuskassa tuli kuunneltua, mutta oli pakko häipyä kun alkoi tulemaan jotain London megaboyssiä. Laatta meinasi lentää moisesta shaissesta (tai sitten espanialaisen halppisvodkan voimalla).

Jos hankkisi muutaman vanhemman tuotoksen kuunneltavaksi ettei jää paha maku suuhun bändistä.

Back
Ylös Bottom