Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
Perjantai 16.2.2007 lähtö klo 16.00 m/s Mariella:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niitten viinojen salakuljetuksesta tuli mieleen, että miksi ette kuljeta niitä mahassanne? :kippis1: :david:

siistinpi se nyt on hotelliin mennä ja vielä Tallinaan, yöksi.. kelpais mulle

Mun mielestä taas on paljon hienompaa olla vaan laivalla ja ehkä kävästä maissa seuraavana päivänä jos huvittaa ja on mahollista. Voihan tääki vaihtoehto olla siisti, eihän sitä tiiä vielä. Musta vaan tuntuu, että porukka hajoaa sinne maihin kuka mihinki. Laivalla kaikki on samassa paikassa kokoajan ja se on siistimpää.

Niitten viinojen salakuljetuksesta tuli mieleen, että miksi ette kuljeta niitä mahassanne? :kippis1: :david:

siinä vaiheessa kun on mahaan laitettu talteen toista litraa viinaa niin alkaa sukset osattamaan kohti kotiovea, jos ei muuten niin tulliviranomaisten avustuksella.

niin tehdään vaan kun mennään baarin portsarin ohi: kaadutan sisään iso tippi kädessä. Ei välttämättä toimi passi jonossa

Ei juma. Me mennään sittenkin Galaxylle 15.2 :)

Eli sinne sitten pakkis miitting :D

Fittu, koht oltu 6vko ilma yhtäkään pisaraa menovettä. Nomut kuha ens viikol on kuuntelukokeet ohi ni pääsee pämppäämään. Torstaina risteily. Vitut mihikää abi showhun jaksa mennä, herätys ysilt ja bishee naamaan. Ja risteilyllä sit:urjo: :D

Ja totkai jatketaan viel pe ja la ni sit on hyvin nollattu tilanne lukulomaa varten;)

Voi tulla raskas ja vähäuninen viikko. Keskiviikkona ensiksi baariin jossa on penkkaribileet, torstai aamulla tankataan koulussa koko päivä penkkareissa, torstai iltana risteilylle europalle, perjantain ja lauantain suunnitelmat ovat paikan osalta vielä epäselvät, mutta kyllä silloinkin tulee ryypättyä. Täytyy aloittaa lukuloma kunnon krapulalla ;)

Jep, itse samoissa merkeissä, ja vieläpä samalla laivalla. Kuitenkin itse lukuloman ajan aion ottaa treenaamisen ja lukemisen kannalta, aikaa kun riittää hyvin molempiin. Tietysti loppuaika syödään ja nukutaan :)

viunaa saa kuulemma perjantain laivalla vasta aamusta: omat pohjat pitää siis tosiaan ottaa mukaan + buffetissa laatuaikaa olut-maatin läheisyydessä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom