Aapuva...naamiaiset

Kysytään teiltä ideoita, kun itseltä niitä ei tule... eli sain kutsun naamiaisiin, ensimmäistä kertaa sitten lapsuusvuosien ja haluaisin niihin sii panostaa kunnolla:dance2: Mutta mutta, näyttää olevan emäntä puolisille tarjolla lähinnä jotain sisäkön ja hoitsunasuja ja ne ei oikein sytytä :jahas:

En saa mitään actionladyja päähäni kuin Lara Croft ja Zena ja ne ei oikein palvele tuossa joulukuun lopussa kun on toivon mukaan hieman kylmä... Tuleeko kellään mitään mieleen?

Kiitos!

Itse rakastan ylikaiken kaikkia naamiais/teemabileitä ja parhaaksi inspiraation lähteeksi olen huomannut Punanaamio-kaupan nettisivut. Ihan fyysiset kaupat löytyy Helsingistä, Tampereelta ja Turusta mutta myös nettikauppa löytyy täältä

Tampereen myymälässä ainakin tytöt antaa myös loistavia vinkkejä, jos oma mielikuvitus pettää! Suosittelen tutustumaan!

Naamiaiset on kyllä ihan parasta! Meillä oli Batman-aiheiset kemut ja mä maskeerasin itseni Jokeriksi. Näytin kyllä hyvältä ja pelottavalta ja niiiiiin aidolta :D Sain paljon kehuja lookistani. Olin jo melkein taipumassa kissanaisen asuun, mutta tiesin, että kaikilla muijilla on se kuitenkin niin ajattelin olla erilainen. Niin eli voithan säkin ottaa jonkun mieshahmon itselles vaikka nainen ootkin? Barbie, keiju ja prinsessa on kyllä ihan kestosuosikkeja, jos haluaa olla söpö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom