Aamusyönti sucks, osa 2

Originally posted by Gillyanne
Tuota Jaa-a:n ehdottamaa aamukävelyä voisi kyllä kokeilla... mutta kun mä olen niin mahdottoman aamu-uninen, prkl :mad:

Oon itse myöskin aamu-uninen, mutta jostain syystä tohon kävelyyn tottuu hyvin nopeasti. Jonain aamuina kun laiskuus yllättää ja siirrän heräämistä eteenpäin, herätessä ottaa oikeesti pannuun, kun ei enää ehdi kunnon kävelylle (niin ja ei taaskaan saa syötyä yhtään mitään). Koitin kerran myös juoksulenkkiä, mutta se ei sopinu mulle yhtään. Kroppa oli ihan "jäässä" eikä sen jälkeen menny aamupalakaan alas. Joillekin kuulemma toi juokseminenkin sopii, mutta mulle henk.koht kävely on parempi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jälleen täytyy todeta että on hirmu vaikea ymmärtää että voi olla vaikeaa syödä?! Mulla on ennemminkin vaikeuksia tehdä aamulenkkiä tyhjällä mahalla kun ensimmäinen mitä ajattelen heräämisen jälkeen on ruoka. Niille joille aamu tai joku muu syöminen on vaikeaa niin uskon että nestemäinen ravinto on se juttu. Aina saa sheikkerillisen proteiinimaltojuomaa alas... VAI?

kuvaa aamupalasta..

Pitkään on pitäny tehä tämä mitä nyt juuri äsken sitten sain aikaseks.. laskin tarkalleen paljonko aamupalasta tulee mitäkin - olin olettanut sen sisältävän noin 500-600kcal energiaa, alakanttiin osu arvio =)

TÄSSÄ KUVA JA MÄÄRÄT

no mutta se on hyvä että heti näin aamutuimaan yllättyy positiivisesti :)

Gillyanne, älä ainakaan ennen aamupalaa katso tuota striken laittamaa kuvaa, ruokahalut menevät taatusti. Yh, johan on sotku :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom