aamupalasta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hOsE 84
  • Aloitettu Aloitettu

hOsE 84

No, nyt ois tällänen juttu, että alkoi työharjoittelu joten joudun heräämään nyt aivan sika aikaisin eikä ruoka maita sitten alkuunkaan. Tulee vaan paha olo jos änkee aamulla väkisin jotain ruokaa suuhun :urjo: joten ajattelin että onko järkevää vetäistä vaikka tollanen fastin massa juoma aamupalaksi? olen nyt aamuisin kaatanu sellaisen kurkkuun ja ihan hyvältä on tuntunu...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos ei syötyä saa niin onhan se ihan hyvä ratkaisu. Ainakin paljon parempi kun olla syömättä mitään. Voihan sinne työharjotteluun ottaa lisäks sit evästä mukaan ja syödä sit tauolla toisen "aamupalan". Monilla taitaa olla vaikeuksia saada ruokaa alas heti aamusta. Itselläkin oli samoja ongelmia, mutta "harjoittelu" auttaa asiaan. Nykyisin pystyy vetään heti aamusta vaikka lämpimän aterian. Itsellä uppoaa aamusta satsi puuroa, banaania, porkkanoita ja protskudrinkki.

Mä otan valmiit aamupalasydeemit mukaan töihin ja syön siellä, siihen mennessä on nälkä jo iskeny. Lähtiessä omenaviinietikkadrinksu irvistelleen naamaan, pyörällä tai bussilla töihin ja aaah, kyllä ruoka maittaa...

kaipa sitä pitäisi alkaa vaikka pikku hiljaa totuttelee syömään aamulla... vaikka pari leipää ja drinkki ja sit vaan lisätä koko ajan tota kiinteetä ruokaa... on sinne duuniin ihan hyvä ottaa toinen "aamupala" vaikka jo klo11 saa ruokaa :hmmm: silloin tankataan kunnolla ja sitten vielä päivällä yks drinksu tai jotain naposteltavaa :D päivisin kyllä uppoo hyvin tuo ruoka mutta en tajua tota aamua... :confused:

Mulla on kans aamusyöminen niiiiin tuskaa! :urjo:

Kun kouluaamuna heräilen 8:n aikaan... joo joo, tiedetään ettei se oo ees aikasin, mutta mä en todellakaan oo mikään aamuihminen ja 9:n tunnin yöunetkaan ei tunnu miltään! :mad2: Useimmiten heitän heti mukillisen lämmintä kaakaoo naamaan sängyssä röhnöten ja perään heitän lautasellisen muroja tai kaurapuuroo, jos äippä sattuu keitteleen! :hmmm:

Mutta joskus tulee syötyä huonosti tai EI OLLENKAAN! :mad: Ja oonkin aatellu, et sit ois ehkä hyvä heittää naamaan joku pienehkö (miksei suurikin :p ) hera85/whey3 + malto6 drinkki... Oisko hyvä?

Mä oon monena aamuna vetässy sellasen sörssön jossa on 250gr rahkaa, purkki ananasmurskaa, mysliä vajaa desi ja vielä mausteeks elmenhorster multivitamiinimehua. Noi ku sulloo sheikkeriin ja kippaa alas niin on edes vähäks aikaa jotain mahassa.

Useimmiten heitän heti mukillisen lämmintä kaakaoo naamaan sängyssä röhnöten ja perään heitän lautasellisen muroja tai kaurapuuroo, jos äippä sattuu keitteleen!

luin jostain et murot on yhta tarkeita bodarille kuin diesel ferrarille

:lol2:

no mites sitten kun mulla tossa alko pieni dieetti kokeilu, pitäskö aamiaiseltakin jättää niitä hiilareita pois?
joskuhan on vaan sanottu että aamupala on päivän tärkein ateria..
normaalisti aamulla vedän 4viljan puuron, pari täysjyvä leipää, kinkut + juustot, tuoremehua, maitoa, protskudrinkki..joskus myös paistan muutaman valkuaisen ja yhden keltuaisen..

pitäiskö esim, puurosta ja leivästä luopua tai vähentää niitä?:(

Mä vedän joka aamu melkein tunnin kävelylenkin työmatkan muodossa. Jonkin aikaa (n.½h) vielä lenkin jälkeen chillailee ja sitten aamupalaa naamaan. Aamupala on tällä hetkellä melkolailla päivän tukevin ateria eli protskuja tulee jotain 40g ja hiilareita 80-100g. Aika surutta saa mielestäni tankata aamupalalla varsinkin jos tekee vielä noita aamulenkkejäkin, pysyypähän sillä keinoin koko päivän virkeänä ja jaksaa kärvistellä iltaa kohti pienemmilläkin eväksillä.

Lisäys: Kätevin aamupala töihin otettavaksi on ehdottomasti perinteinen rahkasetti eli rahkaa, 4-viljan hiutaleita, vähäkalorista jukurttia/mehukeittoa ja leseitä. Jos iskee herkutteluvimma niin silloin menee Kellogg's All-Bran Fruittia ja protskua+maitoa päälle.

Originally posted by hOsE 84
...eikä ruoka maita sitten alkuunkaan...vaikka tollanen fastin massa juoma aamupalaksi? olen nyt aamuisin kaatanu sellaisen kurkkuun ja ihan hyvältä on tuntunu...

sama ongelma täällä ja hyväksi olen tuon fastin todennut aamupalaksi.

Protsku drinkin sekaan vaikka kaurahiutaleita niin saa pitkää hiilaria...
Näin minä teen! On nopeeta ja helppoa "niellä"! :kippis1:

Weetabixia maidon kans, tunaleipää ja päälle puoli pakettia kananmunia... sekä puoli litraa tuoremehua. Siinä on mun mielestä tosi kiva aamupala, joka antaa miehekkään erektion sekä vahvan olon...:D

Originally posted by Iceman
Weetabixia maidon kans, tunaleipää ja päälle puoli pakettia kananmunia... sekä puoli litraa tuoremehua. Siinä on mun mielestä tosi kiva aamupala, joka antaa miehekkään erektion sekä vahvan olon...:D
Ka mieskin on elossa..:D

Kuten jo joku tuossa jo mainitsikin niin syö vaan väkisin niin kyllä se sinne alkaa menemään.

Kotvasen se otti aikaa tottua, mutta nykyään meikäläinen keittelee aamupuuroa 04.30.

Aamu palalla menee puuroa, leipää sun muuta.

Originally posted by sekosammy
Ka mieskin on elossa..:D

Heh, joo. Täällä etelässähän mä vaikutan tätä nykyä. Katselin noita sunki tuloksia tuossa tulos-threadissa. On tainnu poika vetää aamupalaksi muutakin kuin weetabixia :p

ps. perässä tullaan Sammy... mut polku on pitkä ja kivinen...

Suositut

Back
Ylös Bottom