Aamupalaehdotuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zeuz
  • Aloitettu Aloitettu
Puuroa iso lautanen ja sekaan kauhallinen maustettua heraa+ rahkapurkki johon sekotetaan puoltoista desiä vaniljajugurttia ja puolikas banaani. :kuola: :kuola: :kuola: Lisäks vitskut ja sufeeta!!Jamiiiiii!!!!! :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samalla linjalla kuin suurin osa, sekaisin vaan 250g rahkaa, muutama desi maitoa ja jugurttia, marjoja ja leseitä. Helposti juotavissa. Ja pari palaa ruisleipää drinksin kanssa.

Tehosekoitin on treenaajan ystävä :)

Itse otan 200g raejuustoa, 1½ dl mysliä, leseet + lesitiiniä ja mustikka- tai ruusunmarjasoppaa päälle (kotona keitettyä, ettei tuu turhaan makeutusaineita tai sokeria). Ja sitten lusikalla sekaisin. Näyttää aika nihkeältä, mutta on tosi nannaa :kuola: ! Ja kalaöljykapseli + monivitamiini päälle.

Raejuustosotkusatsi on kyllä ihan kohtalaisen kokoinen ja tosi täyttävä, eli sopii mulle oivallisesti kun olen aamuisin nälkäinen. Ja sillä jaksaa hyvin odottaa kouluruokailuun kello 12.

tänne sama mikä monessa muussaki threadissa..
250g ehrmann, 2 banaania, kaks kourallista kaurahiutaleita,
2dl täysmaitoa, 3dl mansikkajogurttia
tehosekottimella ja menee helposti alas

mestarien aamiainen:
-pari pussia eloveena puurohetki(omena-kaneli)
-raejuustoa 1/2 - 1 prk.
-1 rlk. öljyä
-banaani

Edellisenä iltana sheikkeriin valmiiksi jääkaappiin: 1 dl heraa = 30 g protskua + 3 dl maitoa = 40 g protskua maustettuna ruokalusikallisella kaakaota. Heti herättyä raikas proteiinimaitokaakako naamariina ja sitten aamutoimiin. Ei maistu mullekaan ruoka aamulla, eikä oo aikaa tehdä ruokaa, kun uni priorisoi jokaisen ylim. minuutin.

Lisäksi sitten kinkkuleivät mukaan työpaikalla, jota mutustellaa sit aamukahvin keran. Oon koittanut ottaa tavaksi ton prodesheikin juonnin max 2 minuuttia heräämisestä.

:offtopic: Onko myöhäistä syödä aamupala 10 - 11 aikaan vai kannattaako suoraa siirtyä lounaaseen. Kun esim mulla on hirviän hankala lomalla nousta vääntämään 8 - 9 aikaan aamupalaa :/ :offtopic:

wab sanoi:
tänne sama mikä monessa muussaki threadissa..
250g ehrmann, 2 banaania, kaks kourallista kaurahiutaleita,
2dl täysmaitoa, 3dl mansikkajogurttia
tehosekottimella ja menee helposti alas

Tosta kertyy muuten aikamoinen määrä syötävää :eek:

nCh sanoi:
:offtopic: Onko myöhäistä syödä aamupala 10 - 11 aikaan vai kannattaako suoraa siirtyä lounaaseen. Kun esim mulla on hirviän hankala lomalla nousta vääntämään 8 - 9 aikaan aamupalaa :/ :offtopic:

Aamupala syödään luonnollisesti silloin kuin herätään, tai ainkin minä syön. Varmaan menet illalla myöhemmin nukkumaan ja iltapalakin menee myöhäisemmäksi jos vasta 10-11 aikaan heräilet?

Suositut

Back
Ylös Bottom