Mitenkäs muut leidit täällä suorittavat aamulenkkinsä? Itse alan nimittäin olla hieman skeptinen tuon pelkän kävelyn suhteen; itse en ainakaan saa kerta kaikkiaan kävelemällä enää pulssia kovinkaan korkealle tahi hikeä pintaan, vaikka kuinka rehkisin. Niin ja siitäpä tulikin mieleeni, että olen aina luullut tietäväni, että paras rasvanpolttaja on 45-75 minuutin kävelylenkki aamuisin ennen aamupalaa ja vielä kahvikupilla tehostettuna, sykkeenä sellanen 120-140, mutta nyt eräs naispuolinen kilpabodariystäväni neuvoi, että lenkin pitäsi olla sykkeellä 150-170 ja mieluiten 60-90 minuuttia...häh? Eikös se ole jo aika kovaa menoa sellainen?
Tuosta kävelystä sitten, pitäiskös sitä sitten siirtyä ah niin tyylikääseen sauvakävelyyn??? Siinäpä varmasti nousis hiki pintaan paljon tavallista kävelyä paremmin. Kokemuksia?? Itse olen nyt huomannut että pyöräilemällä (!) pulssi nousee huomattavasti paremmin ja nyt kun lumet ovat lähteneet, niin luistelu on ehdottomasti se paras vaihtoehto kaikista...ja kaupanpäälle saan varmaan vielä herkkupepun :thumbs:
Tuosta kävelystä sitten, pitäiskös sitä sitten siirtyä ah niin tyylikääseen sauvakävelyyn??? Siinäpä varmasti nousis hiki pintaan paljon tavallista kävelyä paremmin. Kokemuksia?? Itse olen nyt huomannut että pyöräilemällä (!) pulssi nousee huomattavasti paremmin ja nyt kun lumet ovat lähteneet, niin luistelu on ehdottomasti se paras vaihtoehto kaikista...ja kaupanpäälle saan varmaan vielä herkkupepun :thumbs: