Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by buugi2
Kannattaako aamuaerobinen tehdä täysin tyhjään mahaan vai otanko heraprotskun tai glutamiinin ennen sitä
No mikä juttu se oli kun täällä oli juttua siitä että ennen treeniä kannattaa ottaa protsku rasvan polton tehostamiseksi?
Kannattaako aamuaerobinen tehdä täysin tyhjään mahaan vai otanko heraprotskun tai glutamiinin ennen sitä
Originally posted by lappari
Onko haittaa jos tekee aamulenkin (n.30min) 6 kertaa viikossa. Lähteekö lihaa liikaa...? Tämä siksi, että diietti myöhästy pahemman kerran...:itku:
Originally posted by Jakob
Mun aamulenkki on pituudeltaan 35-45 min ja lenkiltä tultuani käyn ihan rauhassa suikussa, laitan kahvin tippumaan ja teen aamupalan valmiiksi (kaksi palaa ruisleipää, rahkaa, ananasta, eloveenaa 1dl, +vitamiinit). Kaippa mulla sellanen 20min menee ennenkuin mitään mahaan saan. Ihan hyvälle ainakin tuntuu, mutta järkevyydestä en sano mitään.
Joku voisi tuota mun aamupalaa hieman kommentoida, jos siinä jotain kommentoitavaa on. Minusta siinä ainakin kaikki tarpeellinen löytyy?
Originally posted by lazki
6 kertaa viikossa kuulostaa noin äkkiseltään aika hooseelle.
Originally posted by SuperStar82
no mites nopeesti sitte lenkin jälkee voi ottaa protskuu tai vetää safkaa?? tai voiko heti lenkinjälkee ottaa protskudrinkin ja sitte vaikka puoltuntii senjälkee jotai syömistä??
Originally posted by hiliviuskas
rasvaapolttava vaikutus on paras jos teet tyhjään vatsaan, mutta muista pitää syke kohtuu matalalla, niin ei katabolia iske.