Aamujanon hyödyntäminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

JFG

Mulla tuntuu olevan lähes aina aamulla suu kuivana ja jano, ilmeisesti tulee kuorsattua suu auki jotta suu kuivuu.

No. Olen sekoittanut jo illalla jääkaappiin 40 g heraa+maitoprotskua+kaakaota+maitoa tehdäkseni raikkaan aamupalakaakaon (á 50g/proskua). Vedän ton janooni ennenkuin kerkeen kissaa sanoo (á 9sek). Oon nimittäin aamu-uninen, eikä kokkikolmosen prodeherkkuihin ole aikaa. Tapa tosta on jo lähes tullut!

nim. aina ollut vaikeuksia saada 2-3 g/painokiloa prodea per päivä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Öö, mikä tässä oli pointtina? En ainakaan huomannut että olisit mitään kysynyt. Mutta aamupalana tuo varmasti on ihan toimiva, enemmänkin voisi olla (ainakin bulkilla), mutta ihan hyvä jos muuten on ongelmia saada sapuskaa aamulla alas.

Timba79 sanoi:
Öö, mikä tässä oli pointtina? En ainakaan huomannut että olisit mitään kysynyt. Mutta aamupalana tuo varmasti on ihan toimiva, enemmänkin voisi olla (ainakin bulkilla), mutta ihan hyvä jos muuten on ongelmia saada sapuskaa aamulla alas.

En kysynyt mitään.

Pointti oli, että ehkä joku muukin päivittäisen proteiinin tarpeen kanssa painiskeleva, voisi kokeilla samaa, jos ei ruoka maistu ja/tai ei ole aikaa. (Tai tykkää nukkumiosesta). Otan ton lisäksi vielä eväitä läppärilaukkuun, joita mutustelen sitten duuniin mentyäni.

Mä oon kans huono syömään aamuisin ja siks teen itekkii illal valmiiks prode juoman ja heti herättyä se naamariin...vaik tos päivittäises proteiinin saannis ei oo ollu pahemmin ongelmia :rolleyes: .Ja sitten noin puolen tunnin päästä puol väkisin iso puuro lautanen.

Pitääkö paikkansa et glutamiinit kuolee jo tunnissa jos tekee juoman valmiiks ? Mietin vaan ettei tuu sekoteltuu glutamiineja turhaan joukkoon ku mullakin tota suun kuivaamista aamuisin esiintyy...

poika sanoi:
Pitääkö paikkansa et glutamiinit kuolee jo tunnissa jos tekee juoman valmiiks ? Mietin vaan ettei tuu sekoteltuu glutamiineja turhaan joukkoon ku mullakin tota suun kuivaamista aamuisin esiintyy...

Mistäs oot moisen kuullut? Kuulostaa GIGA_TURBO-extra-jumbo Hifistelyltä.....

poika sanoi:
Pitääkö paikkansa et glutamiinit kuolee jo tunnissa jos tekee juoman valmiiks ?
Joo eikös tosta kreatiinin ja glutamiinin toimintakyvyn heikkenemisestä oo ollu puhe johnain threadis, eli kyllä ne siinä tunnis voi jo heikentyä. Mutta miksei voi heittää vaikka illalla niitä jauhoja shakeriin ja aamulla vesi mukaan, menee varmaan 20 sekunttia.

JFG sanoi:
Oon nimittäin aamu-uninen, eikä kokkikolmosen prodeherkkuihin ole aikaa. Tapa tosta on jo lähes tullut!
.

No ite oon aika huono aamulla syömään, ja aamuisin kun aika on kortilla niin väkisin pupeltaminen ei oikeen luonnistu. Joten oon aamupalaksi vetänyt protein xl drinksun ja tukkijätkän puuroa. juomasta saan helposti proteiinia ja hiilarit tulee sitten tuosta "puurosta".

Tukkijätkän puuro on siis 50-80g kaurahiutaleita, maitoa ja makeutusainetta. Kaikki kuppiin vaan ja lusikointi voi alkaa. Uppoaa yllättävän kivuttomasti jos nyt vertaa vaikka ihan oikeaan puuroon...

Waltteri sanoi:
Tukkijätkän puuro on siis 50-80g kaurahiutaleita, maitoa ja makeutusainetta. Kaikki kuppiin vaan ja lusikointi voi alkaa. Uppoaa yllättävän kivuttomasti jos nyt vertaa vaikka ihan oikeaan puuroon...

Ai toi on tukkijätkän puuroo nimeltään. Mullon vielä HC:mpi resepti. Kaurahiutaleita 50-100g, vettä n. 2dl. Hotkitaan niin nopeesti mahaan kun keritään. Ei toi pahaakaan ole, ei oo minkään makuista, ja aikaa meni < 1min. Puuron väsäämiseen ja puhalteluun, kun on niin kuumaa, menee väkisinkin sen 10min.

Ribee sanoi:
en nyt oikeen tajua että miksi pitäis sekoittaa se juoma jo illalla?

Jotta voi rynnätä välittömästi sängystä ylösnousun jälkeen jääkaapille tinttaamaan aamun prodeannoksen. Jokainen minuutti on kotiinpäin aamu-unisille. Turha puhella mistään "herää 15 min aikaisemmin" tai "käy aikaisemmin nukkumaan", samanhenkiset kyllä tiedätte.. ;)

JFG sanoi:
Jotta voi rynnätä välittömästi sängystä ylösnousun jälkeen jääkaapille tinttaamaan aamun prodeannoksen. Jokainen minuutti on kotiinpäin aamu-unisille. Turha puhella mistään "herää 15 min aikaisemmin" tai "käy aikaisemmin nukkumaan", samanhenkiset kyllä tiedätte.. ;)
mutta kun siinä sekoittamisessa menee 2min :D laitat vaan jauhot valmiiksi purkkiin ja nesteet sitten aamulla.

Suositut

Back
Ylös Bottom