Aamu syömisestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toolate
  • Aloitettu Aloitettu
Minä syön aamuisin lautasen puuroa, maitoa, pari leipää sekä heradrinkin. Kuten jo mainostettu, parempaa saa hakea.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Neidori sanoi:
Itse syön aamuisin Elovena-mallista todella herkullista puuroa puolella purkilla tonnikalaa höystettynä lautasellisen, 2 ruispalaa päällisineen sekä maitoa yleensä ~puolisen litraa.

p/hh/r grammoina
46/69/9 545kcal

Siis laitat puuron sekaan tonnikalaa?

Aika jännä, oon myös miettiny kun jengi vetää rahkaa ja tonnikalaa sekasin. En oo kyllä kokeillu, mutta kuulostaa kyllä aika mielenkiintoiselta.

Onks toi oikeesti hyvää, vai vedätkä sitä vaan roteiinin takia?

Tänään aamulla söin:
1dl NALLEN KUNTOKAURAPUUROA,
seassa 3/4dl soijaa,
muutama desi maitoa kyytipojaksi,
kupillinen hunajateetä,
kaksi keitettyä kanamunaa ja
yksi appelssiini.

Arvoja en oo laskenu, mutta kyllä tuolla hetken jaksaa :thumbs:

edit: ja ennenkuin kukaan yökkää tuolle soijalle, se ei maistu ollenkaan tuolla puuron seassa.

Neidori sanoi:
Kyllä, puuron sekaan tonnikalaa. Ei se mitään myrkkyä ole, päinvastoin. Tosi hyvää! :thumbs:

:urjo: Minkä takia puuron sekaan pitää heittää tonnikalaa?
Siis hyi helvetti miten joku voi tykätä.

Halli sanoi:
mitäs porukkaa täällä on kun töihin lähetään rentoutuun/syömään aamupalaa/nettaileen :) no miten ite tykkää ja kykenee...

Joo ensin aamupala ja Pakkis ja sitten vielä firman salille joka on kivasti työpisteestä 20m alaspäin kellarissa. Pomo ei sano mitään kun itsekin treenaa siellä salilla :)

Kyllä ne murot sopii ihan hyvin aamupalalle. Ite vetelin ekaks kaurahiutaleita ja maitoa raakana mutta ku maistuu ihan härän pyllylle niin siirryin sokeroituihin herkkuihin. Tulkoot vähän läskiä mutta jossei aamulla muutenkaan ruoka maistu niin ainoa tapa saada sitä alas on se että se on edes hyvää.

Mä en oo pitkään aikaan kerinnyt syömään kuin 250g maitorahkaa ja juomaan vitamiinit ja kupin kahvia.Ja siltikin olen yleensä myöhässä koulusta. Oon koittanu tehdä survilla rahkasta ja ruishiutaleista ja maidosta juoman, mut sitä ei meinaa saada nieltyä sitten millään, melkein helpompi syödä rahkaa purkista. :(

Ei oo muuten kaurapuuro ja tonnikala yhdessä lainkaan huonoa. Mä oon syönyt sitä ainakin vuositolkulla. Raejuustokin sopii siihen vielä hyvin, keventää sitä vähän. Vähän suolaa, vähän maitoa ja hyväähän se on. Sopii muuten myös munakkaan täytteeksi..

Aamuisin syön kuitenkin useimmiten tonnikalaa paahtoleivällä ja sitten kaurapuuroa raejuustolla erikseen. On se jotenkin fiksumman näköistä, kaikki yhdessä vadissa näyttää lähinnä sioille tai muille maatalouseläimille tarkoitetulta safkalta.

moab sanoi:
Mä en oo pitkään aikaan kerinnyt syömään kuin 250g maitorahkaa ja juomaan vitamiinit ja kupin kahvia.Ja siltikin olen yleensä myöhässä koulusta. Oon koittanu tehdä survilla rahkasta ja ruishiutaleista ja maidosta juoman, mut sitä ei meinaa saada nieltyä sitten millään, melkein helpompi syödä rahkaa purkista. :(
kannattaisko herätä vaikka 15min. aikasemmin.

Pohjatietoa:
Mulla on tapana aamulla juoda kuppi kahvia, tehdä puuroa ( 1dl kaurahiutaleita, 2dl maitoa) ja puuron sekaan puol purkkia raejuustoa. Syön sit koulussa jotain sämpylöitä tai vastaavaa, koska oon tosi huono saamaan aamulla mitään alas.

Iltasin otan ennen nukkumaanmenoa 40gr prodea, evolution whey maitoon sekoitettuna.

Kysymys:
Kannattaako ennemmin syödä jotain raejuustoa illalla ja säästää prodedrinksu aamuks? En viittis koko ajan olla prodedrinksua sekottamassa, koska en halua et se alkaa tökkimään. Onko siitä enemmän hyötyä aamulla siitä wheystä vai illalla ennen nukkumaan käyntiä?

otan heti herättyäni palautumisjuoman, siitä noin 30min eka kuppi kahvia.. syön aamupalan vasta kun käynyt suihkussa / tehnyt pakolliset aamutoimet. nopeat hiilarit heti aamulla vois varmaan vaikuttaa 2. tyypin diabeteksen syntyyn, ei paljon muuhun.

Pari vuotta sitten vedin koko kesän aamut puuro + tonnikalapurkki. Enää en siihen ryhdy, muuta kuin rahkan loppuessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom