A-Team leffa + kilpailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
a-team_cast_2010_thumb.jpg

Kesän coolein ryhmä A-Team rynnii elokuvateattereihin 11. kesäkuuta. A-Team on ryhmä entisiä armeijan erikoisjoukkojen ammattisotilaita, jotka yhdistävät taitonsa - ja erikoiset luonteenlaatunsa - puhdistaakseen maineensa. Ryhmää syytetään rikoksesta, jota he eivät ole tehneet. Alkaa huimapäisen suunnitelman toteuttaminen todellisen syyllisen löytämiseksi.

Messissä kaikki legendaariset hahmot kasarifiilistelijöille, Hannibal Smith(Liam Neeson), Murdock, B.A. Mukana näyttelijäkaartissa MMA-stara Rampage Jackson. Pakkohan tämä legendaarisen TV-sarjan tuore elokuvaversio on nähdä.

Traileri

Alkuperäinen intro

Maanantai-iltana VIP-puolelle tulee kilpailu, jossa palkintoina hand gripperiä, t-paitaa jne.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Liitteet

• ATeam_hand_exerciser_v2_vis.webp
    ATeam_hand_exerciser_v2_vis.webp
    89,3 KB · Katsottu: 206
  • ATeam_tool_kits_vis.webp
    ATeam_tool_kits_vis.webp
    94,6 KB · Katsottu: 223
  • ATeam_black_logoT_vis.webp
    ATeam_black_logoT_vis.webp
    30 KB · Katsottu: 184
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos nyt jostain syystä en voita tuota työkalusettiä, niin olen halukas ostamaan sen voittajalta veks.

edit: molemmat jos niitä on kaks erilaista :rolleyes:

Oon ehkä puusilmä mutta lukiko tuolla vippipuolella koska skaba loppuu?

pakko nähdä kyseinen leffa!

En lipputuloista ja kriitikoista osaa sanoa, mutta Imdb:ssä elokuva on tällä hetkellä 7.5/10 ja ääniä on reilut kaksi ja puoli tuhatta, joten ei se aivan paska voi olla. Oon ainakin omalla kohdalla huomannut, että Imdb:n arvosanat, joihin jokainen voi vaikuttaa, ovat enemmän yksi yhteen oman leffamauan (ja ilmeisesti muidenkin) kanssa kuin kriitikoiden pisteytykset. En siis ole vielä elokuvaa nähnyt, kunhan spekuloin. :)

En lipputuloista ja kriitikoista osaa sanoa, mutta Imdb:ssä elokuva on tällä hetkellä 7.5/10 ja ääniä on reilut kaksi ja puoli tuhatta, joten ei se aivan paska voi olla. Oon ainakin omalla kohdalla huomannut, että Imdb:n arvosanat, joihin jokainen voi vaikuttaa, ovat enemmän yksi yhteen oman leffamauan (ja ilmeisesti muidenkin) kanssa kuin kriitikoiden pisteytykset. En siis ole vielä elokuvaa nähnyt, kunhan spekuloin. :)

TYKKÄSIN. Eilen käytiin kattomassa. 81/100 IMO.Hyvää perusmättöä ja Äijähuumoria !

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voiskohan noita palkintoja alkaa jo pikkuhiljaa postittelemaan? Kilpailukin päättynyt jo aikoja sitten...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom