70 000e uusi auto?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
EDIT: Ei aavistustakaan mitä duunasin...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kattoiko kukaan muu tuosta Foobarin linkistä noita mersujen hintoja?

Jos noi muuttaa euroihin, niin ei siinä paljon mersulle hintaa jää.

Esim. R350 hinta suomessa 80 250€,
jenkeissä 45,175$ eli about 32 000€.:eek:

Kyllä noista peltilehmistä suomessa saa ihan kivasti maksaa :whip:

Zone-sarja -42%
Nyt itkettää. Ameriiiiiiikasta sais näköjään suurinpiirtein minkätahansa tehokkaan ja nätin auton hyvillä varusteilla tuolla 70k=( MIksi synnyin Suomeen=(

USA:ssa ei ymmärtääkseni ole noissa hinnoissa, kuten hinnoissa yleensäkään ilmoitettu veroja. Eli verot päälle.

Onhan ne autot silti Suomessa helvetin kalliita.

Joo ei taida USAn hinnoissa olla veroja mukana, mutta ymmärtääkseni noihin ilmoittettuihin hintoihin tulee pelkästää VAT, joka on osavaltiokohtainen. Kuitenkin alle 10%, eli eipä se nyt ihan Suomen tasolle hintoja nosta... Pitänee varmistaa huomenna USAssa asustelevalta kaverilta miten tuo homma siellä menee. Enivei autot on aivan naurettavan halpoja siinä maassa. Monessa mallissa malliston lippulaiva kaikilla hibleillä on USAssa dollareina halvempi kuin Suomessa karvalakkiversion lähtöhinta euroina. Eipä ihan himona naurata. Ja sitten vielä USAssa käytettyjen autojen hinta tippuu hieman reilummin kuin täällä. Käytännössä siellä voisi ostaa ihan minkä tahansa auton, jos pari vuotta käytetty kelpaa. Helvetin hyvä esimerkki viime keväältä: eräässä autojobbarilehdessä oli pari vuotta ajettu MB CL 600 myynnissä hintaan $39.900, kilsoja en tosin muista. Mutta mitähän hinta mahtaisi olla Suomessa...? Oisko noin omakotitalon verran...

Hyvä Suomi!

Usaan

Ausseihin
Aussilan automyynti-ilmotuksia

ja yksi Aussitaala on 60 senttiä.

esimerkiksi tollanen oisi kiva.. bmw x5 australiassa

Kanadaan?

Kanadassa esimerkiksi e46koppanen m3 lähtee vähän päältä 40 000 kanadan dollarilla, joka on aika samoissa kuin jenkkitaala, ja noin 30 000 euroa. Ei hullumpaa.. Ei siellä(kään) nimittäin autoilijoita ryöstetä, jos vuosimallista tinkii, voi kuka vaan ostaa vaikka Dodge Viperin. Suomessa? not :jahas:

Unohtamatta tietenkään Saksaa.. Ai että kyllä vituttaa.. Vittuunhan täältä maasta pitää suksia.

Edit, ei Usassa autot ole naurettavan halpoja. Suomessa autot ovat aivan naurettavan kalliita.. Tai ei mua kyllä naurata itseasiassa yhtään.

Toimitusjohtaja osakkaana käskytän reilua 400 alaista. B to B palveluita.

Harkitsin nelivetoa, mutta siihen ei olisi saanut 18" vanteita. Ja ei nyky Suomessa näytä tuo talvikaan tulevan. Kuitenkin minulla oli hintakatto tuohon autoon. Olisihan siellä ollut vielä vaikka mitä kivoja lisävarusteita :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vapaa autoetu on kyllä taivaan lahja, jos siis ei itse omista firmaa. Itse jos omistaa, niin omasta pussista se pois kuitenkin on ja tässä tapauksessa toki Sportemen tuloksesta, joka pitäisi toimarin kohdalla olla mahdollisimman hyvä. Mutta mitä ilmeisimmin hyvin pyyhkii firmalla kun on varaa pistää 70 tonnin autoetua, joka on kyllä edustusluokan menoa jo. Ottaisin itse mielelläni tuommoisen auton, että ei siinä mitään.

. Mutta mitä ilmeisimmin hyvin pyyhkii firmalla kun on varaa pistää 70 tonnin autoetua, joka on kyllä edustusluokan menoa jo. Ottaisin itse mielelläni tuommoisen auton, että ei siinä mitään.
Yleensä voi valita ottaako ton rahana vai ei. Tuskin toi ihan parilla huntilla irtoaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom