7 päivää Jouluun (Jouluntoivotukset tänne!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

ZannaZ

Hysteerinen söpöliini
Ikä
39
Noh niih, rakkaat Pakkislaiset... Se on sitten viikko jouluaattoon. Elikäs tänne kaikki "Hyvää Joulua"-toivotukset. :joulu6:

Ite luonnollisesti alotan.
Oikein hyvää joulunodotusta kaikille! :joulu5:
Nauttikaa siitä että kerran vuodessa on tälläinen juhla!
.. jos ei muuten ni hyvää bodysafkakinkkua nautiskellen.

Jouluimmeiset voivat käydä katselemassa mm. miten voi koristella kämppää ja muuten valmistautua jouluun, jos niin ei ole viä tehnyt täällä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=41139&page=6. :joulu3:

Olkaa kaikki kiltisti, muuten ette saa kun risuja lahjaksi (tosin, voihan niillä sit piiskata treenissä itteensä :joulu1: ). Älkääkä juoko itteänne ainakaan kalaman humalaan, se on katabolista. Ens vuonna sit uudet kujeet ja entistä isommat lihakset :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oikein mukavaa bulkintäyteistä joulua kaikille pakkislaisille ja heidän läheisilleen :hyper:

Muistakaatten, että kinkku on otettava haasteena :thumbs:

Täälläkin on viä kyllä lahjat ostamatta :nolo:. Mutta viä kerkee, en aio ottaa mitään ressiä. Onneks kohtuu hyvin selvillä mitä ostelen. Aika harvoille lähtee täältä opiskelijabudjetista lahjoja, lähinnä rakkaimmille ystäville ja omalle perheelle. Tärkeintä on se antamisen ilo, ei se mitää ostaa. Mä olisin onnellinen ihan vaan kortistakin jos se tulee suoraan sydämestä että haluaa muistaa ja antaa :love:.

Nauttikaa, älkää ressatko turhasta :joulu6: (mä oon tosi huono puhumaan siitä ettei pidä stressata, mutta joulusta mua ei kyllä saa ressaamaan tekemälläkään)

Mulla on jouluvalmistelut aloitettu jo marraskuussa... Melkein kaikki lahjat tehty/ostettu ja ne odottavat saajaansa. Joulu on ihana juttu ja tämä thread mukava perinne, joten kaikki anti-jouluihmiset pysyköön poissa latistamassa toisten juolumieltä typerillä kommentoinneillaan!

Hyvää joulua kaikki rakkaat pakkis-ystävät! Ensi vuonna taas uudet kujeet ;)

Toivotteleepi MerZi :joulu3:

Älkää tästä minua sakottako, on pakko esittää tässä yhteydessä erityiskiitokset kahdelle pakkislaiselle, jotka ovat minua kuluneena vuonna ilahduttaneet pienellä teollaan suunnattomasti:

Rinkku: Jos näät tämän, kiitos siitä mitä sanoit mun kuva-threadissa. :) Tuli todella hyvä olo kommentistasi.

Protsku: Sama sinulle, kiitos siitä lohduttavasta ja kannustavasta privasta minkä yllätyksekseni sinulta sain.

Kyllä täällä on mukavaa porukkaa, onni että meillä on pakkis! Kaikille :love:

Elkää olko hyvät ihmiset noin negatiivisia. Mä olen äärimmäisen onnellinen siitä, että saan olla perheeni kanssa joulun:haart: Ei mitään ylenpalttista joulunlaittoa, ei lahjoja, vaan ihana piiitkä jouluaatto lenkki perheen ja koirien kanssa, saunomista ja jouluateria herkullisella jänispaistilla ja kinkuin ja kalkkunoin:kuola: Paljon lunta, pieni pakkanen ,se puna poskille!. Joulusta ei pidä ottaa ressiä, ei kaikkien sitä samalla tavalla pidä juhlia, jos se ahdistaa. Jotkut rakastavat jouluhössötystä, se heille suokoon. Ei se ole mikään pakko. Löytäköön jokainen oman tapansa viettää joulua niin että siitä NAUTTII.

Mun jouluaatto alkaa aamukahvilla äidin jouluisessa pöydässä. Sitten ollaan perheen parissa, käydään parin tunnin lenkillä koko sakilla, nauretaan ja muistellaan vanhoja. Jouluissa on nimittäin ihan järkyttävän paljon hauskoja muistoja, ainakin minulla! Syön huisin ison ja huisin punaisen jouluomenan, nautin rakkaista ihmisistä, kun he ovat vielä olemassa. :haart:

Haluan toivottaa jokaikiselle hirmuisen ihanaa, lämmintä ja nautinnollista joulua. Kunnioittakaa joulurauhaa ja rakastakaa tärkeitä ihmisiä. Antakaa suuri hali tai läimäyttäkää pusu poskelle. Nyt kaikille paljon joulumieltä, ei haittaa vaikka haisis hieltä, tai hirmuisesti kutittais sieltä, antakaa vaan glögin lämmittää kieltä! :haart:

Spesiaalijouluntoivotukset:
Faidra: Onneksi sait lumisen joulun ja pääsit takaisin jouluksi kotiin! Tiedän, että joulupöytäsi on ehkä hieman köyhempi kuin muiden, mutta sydämesi varmasti rikkaampi kuin monen muun:haart:
Emmah: Kaunista joulua sinulle. Onkohan siellä isossa paketissa... Henkka? Love youa:haart:
Maki: Syö nyt niin että varmasti riittää! Kun kevällä joudut dieetin kouriin! Kiitos mukavista kisareissuista ja ensi vuonna jatketaan!
Sannu: Sinun ihana ja iloinen joulumieli toi minullekin hyvän joulumielen. Kiitos siitä.
Kahlis: Toivottavasti saat hupparin:hyper:
Ja kaikki muutkin, jotka ovat minulle tärkeitä, tuntevat varmasti nyt PISTON sydämessään:haart:
Eli TOTAALISEN IHANAA JOULUA KAIKILLE! Ja muistttehan tehdä ensi vuodesta menestyksekkään, vielä paremman kuin edellisestä, kehittyä ja KASVAA, ja pienentää kehon rasvaa!

Annie Stark sanoi:
Taysin samaa mielta, ihana nauttia joulusta laheisten ja rakkaiden ihmisten kanssa! Juuri sen takia oon pyrkinyt minimoimaan nuo joululahja- ja muut paineet etta tulisi keskityttya olennaiseen.

Hyvaa joulua meille kaikille! :haart:

No, hyvää Joulua pakkiksen väelle. Ihan tulee kotimaata ikävä kun joutuu ikävä kyllä 23.12 - 31.12 välisen ajan viettää SOUTH MIAMI BEACH hoodeilla. *sniif*

Lämmintä joulua koko pakkotoiston väelle, erityisesti kärsivälliselle ylläpidolle:D

-Hondamiäs:)

Ensin risut: Seuraava ÄÄLIÖ joka postaa tähän jonkun joulunvastaisen kommentin, saa banaaneja joululahjaksi. Ei voi olla noin pakottavaa tarvetta tuhota jokaista threadia! Jos jonkun tekee mieli toivottaa hyvää joulua, niin mielestäni kenelläkään ei ole oikeutta tätä pientä iloa kieltää.

Sitten välimalli: Valitan sitä, että asiattomia viestejä poistaessa myös muutama täysin asiallinen viestikin katosi. On vaan pirunmoinen työ editoida ne negatiivisiin posteihin kohdistuvat viittaukset jokaisesta viestistä.

Ja sitten ruusut: Hyvää, lämmintä ja rauhallista joulua itse kullekkin, joulufanaattisuudesta riippumatta! Toivotaan, että juhlapyhät menevät mukavasti ja niiden ihmisten keskellä, joiden kanssa lämmön ja rakkauden juhlaa haluaa viettää. Siis siitäkin huolimatta, että itse en tänäkään jouluna pääse rakkaitteni pariin joulua viettämään, velvollisuudet kutsuvat.

edit: spesiaalitoivotuksille olisi toki paikkansa, mutta lista olisi sitten pitkä. Pakkiksella kun sattuu olemaan niin paljon hienoja ihmisiä.

Erityiskiitokset Sumulle hyvästä moderoinnista! :thumbs: Mieluusti kirjoitan uusiksi ainakin oman viestini :)

Eli siis: Hyvää joulua koko Pakkiksen väelle, joko rauhallista tai railakasta itse kunkin tapojen mukaan! :joulu6: Spesiaalitoivotukset lähtevät kaikille Punttimimmeille, olette upeita naisia koko sakki :thumbs: sekä Oulun porukalle, viettäkäähän rauhallinen joulu, niin jaksetaan alkuvuodesta miittailla taas! :joulu1:

Oikein hyvää joulua kaikille pakkislaisille! :haart:

Toisaalta ei kyllä vielä edes tunnu siltä, että lauantaina on jo joulu, mutta jospa sitten viimeistään lauantaina alkaa tuntua joululta (jos ei tunnu, niin sit on jokin pahasti pielessä).
Sain eilen vihdoin ostettua keittiöön uudet jouluverhot. Nyt on jouluinen keittiö, kun on punaiset verhot ja pöytäliinat kaikkine koristuksineen. :) Vielä kun saisi ne kaikki joululahjat joskus paketoitua. Eilen onnistuin ison osan onneksi jo kääröihin vetämään (siksi jäi eilen pakkiksen selailutkin väliin, kun meni useampi tunti niiden lahjojen kans).
Joulumieltä lisää myös se, että kävin Disneyn piirrettyjä yhden dvd:n verran eilen ostamassa. Piirretyt on vaan aina kuulunut jouluun.:D
Noniin, ehkäpä siinä oli jonkin verran mun tän hetkistä jouluilua.. Vielä kun mummot ja ukki saapuis mun vanhemmilla, niin alkais olla hyvä fiilis. Ihanaa nähdä isovanhempia pitkästä aikaa. Tulee kerrankin kunnon perhejoulu. :haart: Mitähän niille isovanhemmille vaan ostais lahjaksi.. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom