7.3.2009 Nuorten voimanoston SM-kisat@Riihimäki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Teemuzz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo o... tulokseks aiempaa sanottua heikompi viel. maanantaina ku kyykkäsin ni polveen
vihlasi ilkeesti. Kyykkäsin 40 kilolla jopa. Eilen paitaa koittaes kyynärpäähän sattu, en tiä miks, ja maastavedosta ei tietoo. Tuskin siinäkään kovia jos tollon oon viel kisas mukana.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
joo o... tulokseks aiempaa sanottua heikompi viel. maanantaina ku kyykkäsin ni polveen vihlasi ilkeesti. Kyykkäsin 40 kilolla jopa. Eilen paitaa koittaes kyynärpäähän sattu, en tiä miks, ja maastavedosta ei tietoo. Tuskin siinäkään kovia jos tollon oon viel kisas mukana.
Mitään en juuri sun reenimetodeista tiedä, m-u-t-t-a uskaltaisin silti heittää, et muistahan lämmitellä kunnolla ennen pääliikkeitä (ja varo polvien & kyynärpäiden yliojennuksia). Nivelillä kun kuitenkin kestää kauemmin lämmetä kuin lihaksilla. Ei kande turhaan altistaa loukkaantumisille tai jättää kisoja väliin, jos syytä huoleen ei oliskaan... (Jopa 300+ penkkaajat useimmiten alottaa läppärit pelkällä tangolla jne.) Tosin pieni kipuilu on perussettiä, jos max-rautoja nostelee etenkin vermeillä - ei sen oo tarkotuskaan olla 'miellyttävää' :thumbs:.

Ettei nyt täysin off topic -postaus olisi niin tsemiä kaikille kisaan osallistuville :)!

Siellä näköjään nostot alkamassa jo.

Kisat on nyt ohi ja meni omalta kohdalta ihan suht ok. Tulostavoitteesta jäätiin vähäsen, mutta kultaa tuli, niin ei voi olla muuta kuin tyytyväinen. :dance:

Kisat on nyt ohi ja meni omalta kohdalta ihan suht ok. Tulostavoitteesta jäätiin vähäsen, mutta kultaa tuli, niin ei voi olla muuta kuin tyytyväinen. :dance:
Onnea taas kerran...:D On se äijä kone....

Teemulle onnittelut uudesta PE:stä! Itseä jäi hiukan harmittamaan etten tullut kisaamaan sillä 75kg:issahan ei ollut yhtään kisaajaa mutta ensi vuonna sitten.Onnittelut kuitenkin kaikille!

Zone-sarja -42%
Jees, kisat meni vähän yössä, edellisenä iltana olin rakentamassa kisapaikkaa johki 23.15 asti, siitä sit majotukseen ja vasta 00:30 nukkumaan, 06:30 ylös ja kisapaikalle :D . No, ihan "hyvin meni", Eka kyykky tippu selästä just kun pääsin alkuasentoon ja penkki meni aivan reisille... Kyykky 225kg, Penkki 120kg, MaVe 212.5kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jees, kisat meni vähän yössä, edellisenä iltana olin rakentamassa kisapaikkaa johki 23.15 asti, siitä sit majotukseen ja vasta 00:30 nukkumaan, 06:30 ylös ja kisapaikalle :D . No, ihan "hyvin meni", Eka kyykky tippu selästä just kun pääsin alkuasentoon ja penkki meni aivan reisille... Kyykky 225kg, Penkki 120kg, MaVe 212.5kg.
Taisin nähdä tuon kyykyn :s mikä siinä oli että tippui? huono ote?

Jeesjees. SM-hopeaahan sieltä tuli pari viikkoa vajaan vuoden treenituloksena. En tosin saanut ihan kaikkia teho irti alkuviikon kuumeen takia, ja antibioottikuurikin menossa..

195-105-187,5kg

Omalta osaltani kisat menivät silti todella hyvin. 8/9:stä nostosta onnistui ja tein oman ennätyksen joka lajissa, parantaen yhteistulosta 37,5kg:lla. Harmi että 205kg:n kyykky hylättiin syvyyden takia.

Ensimmäisestä kyykystä ei ainakaan syvyyttä puuttunut, vieläkin reidet vähän kipeenä :D

Jan Tammentie

Jeesjees. SM-hopeaahan sieltä tuli pari viikkoa vajaan vuoden treenituloksena. En tosin saanut ihan kaikkia teho irti alkuviikon kuumeen takia, ja antibioottikuurikin menossa..

195-105-187,5kg

Omalta osaltani kisat menivät silti todella hyvin. 8/9:stä nostosta onnistui ja tein oman ennätyksen joka lajissa, parantaen yhteistulosta 37,5kg:lla. Harmi että 205kg:n kyykky hylättiin syvyyden takia.

Ensimmäisestä kyykystä ei ainakaan syvyyttä puuttunut, vieläkin reidet vähän kipeenä :D

Jan Tammentie

Hurja äijä oot kyllä. Katoin netistä jätkän touhuja ja en ollut uskoa silmiäni kun tommonen about 15 kesänen pitkäjalkanen hoikka kundi tulee ja nappaa parinsadan kilon tangon selkään. :rock:

Hurja äijä oot kyllä. Katoin netistä jätkän touhuja ja en ollut uskoa silmiäni kun tommonen about 15 kesänen pitkäjalkanen hoikka kundi tulee ja nappaa parinsadan kilon tangon selkään. :rock:
sanos muuta, aivan käsittämättömät tuki lihakset saa olla! meinaan vatsa, selkä jne..

Taisin nähdä tuon kyykyn :s mikä siinä oli että tippui? huono ote?

Oli vaan niin hölmö olo, olin vielä ekoissa kyykyissä ihan unessa, otin tangon puoli huolimattomasti selkään ja käänsin kyynärpäitä liikaa alaspäin niin pääs lipeemään. Telineetkin oli yhen reijän liian alhaalla, niin joutu ottaa ekan kyykyn jo kun otti tangon telineistä. :D

Oliko siellä nostajien mielestä liian tiukka tuomarilinja? Kertokaapas kun en ollut paikanpäälä näkemäs...
Kauheaa ininää kuullu tuomarilinjasta...!
Mun mielestä nimenomaan nuorena se on opittava kyykkäämään syvältä ja laskemaan tanko penkillä oikeaan paikkaan.... Turha syytellä tuomareita jos linja ei ihan täysin ammu yli...

Oliko siellä nostajien mielestä liian tiukka tuomarilinja? Kertokaapas kun en ollut paikanpäälä näkemäs...
Kauheaa ininää kuullu tuomarilinjasta...!
Mun mielestä nimenomaan nuorena se on opittava kyykkäämään syvältä ja laskemaan tanko penkillä oikeaan paikkaan.... Turha syytellä tuomareita jos linja ei ihan täysin ammu yli...

Ei ollu, ihan sopiva oli. Hyvä vaan että ovat tarkkoina. Ite taisin olla kisojen ainoa jolla oli kaikki nostot 3-0 läpi, eli ei ainoatakaan punaista lamppua.

Suositut

Back
Ylös Bottom