512 ADSL-yhteys 37€/kk?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Energia
  • Aloitettu Aloitettu
Minullakin huonoa kokemusta Soneran asiakaspalvelusta. Kirjoitin pitkän reklamaation johon sain odotella vastausta lähes kuukauden. Vastasivat pitkään palautteeseen parilla lauseella..

Sonera vaihtuu toiseen liittymään heti kun se on mahdollista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koko Soneran organisaatio on ainakin yritysmyynnin puolella aivan pers....... Firmalle vaihdettiin Soneran puhelinliittymät, nettiliittymät jne. Myynti toimi hyvin ja sen jälkeen paketti hajosi täysin. Koko homma jaettiin pienille tytär- /yhteistyöyrityksille ja kukaan ei enään tiennyt mistään mitään. Joku asentaja tuli asentaa ADSL:ää ja ei ollut edes Sonerasta, ei laittanut edes Hubia, vaikka tiesi että ADSL ei toimi meillä ilman sitä. Siis aivan perseestä... Sit se sanoi, että käykää ostamassa hubi niin hän laittaa sen, no huh!! Vielä pitäis itse lähtee ostaa hubia, sanoinkin että mistä helvetistä minä tiedän mikä hubi se pitää olla... No asiat selkeni hiukan kun soitettiin Soneran myyjälle, sitten alkoi tapahtua, tuli hubit ja kubit samantien.

Soneran myynti on saakelin kovaa, mutta palvelu loppuukin siihen.

Onneksi kotona on Welho, mikä toimii todella hyvin. :thumbs:

Vaihdoin liittymää!!

Originally posted by Tomi
"Blaa, blaa, blaa, hyvä Tomi Ninjanen, kiitti palautteesta, blaablaa, valitettavasti koti-adsl ja sonera-adsl on samaa pakettia ja blaablaablaa. Hirvi puri kerran mun siskoa... Tos' on kuluttaja-asiamiähelle meidän asianajajan nimi ja sinne voi lähettää blaablaablaa."

Ei siis hyödyttänyt mitään. En käytä enää tuota samaa liittymää. Asun vuokralla loppuvuoden mun frendin vuokrakämpässä, jossa on netti maksettu. Koskaan en enää ota Soneraa ja kun palaan sivistyksen pariin alkuvuodesta, hankin Welho Pron takaisin.

Asiaa Tomi !

Samat löpinät minäkin kuuntelin..

vittuunnuin siihen Soneran kanssa jahkailuun ja vaihdoin kaapelimodemiin.

..hinta tippui melkein puolella, mutta mikä parasta vauhtia tuli lisää.. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom