50cent Suomeen!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja beeibe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viime kerrasta hävetti kun toimittaja meni kysymään 50 centiltä että mitä mieltä se on kun Suomen pääministerin isän mielestä valkoiset on mustia älykkäämpiä.

Ajattelin ettei se toista kertaa tulisi käymään.

Tulihan sitä liput hankittua, muutaman kaverin kanssa mennään. Kohtuu suositulta vaikuttaa tuo, 12h ollu liput myynnissä ja enää piippuhyllyltä paikkoja jälellä (siellä istun itsekkin :D )

Onhan tuolla muutamia tosi hyviä biisejä, ja melkein kaikissa kappaleissa on aivan tajuttoman hienot saundit:kuola: (eli bassot :david: )

edit. täytyy varmaan tosissaan harkita että ostais hifikorvatulpat, saattaa äänenpaineet nimittäin nousta melko massiivisiksi

Olin vuoden alussa Bangkokissa fiftyn keikalla, ja vaikken fani olekkaan, niin kyllä keikalla on aina oma fiiliksensä. Ja niille, jotka sen muskeleille jaksaa naureskelle...on se kyllä suht hyvässä lihassa.

Onhan sillä kroppa aivan mielettömän hyvässä kunnossa *lurps*
Mut mä meen kyl sinne ihan musiikin takia. Tottakai live-keikoilla on aina ihan erilainen fiilis. Liput meni kyl todella nopeeta kaupaksi. Mä olin heti ysiltä koneen ääressä valmiina tilaamaan :D
Jos mulla ois paljon rahaa niin tilaisin nuo vip-liput :lol2:

OMG, 50-cent tulee suomeen :jahas: , niinku se ois joku seitsemäs ihme. On perempiakin tapoja käyttää vähiä rahoja.

OMG, 50-cent tulee suomeen :jahas: , niinku se ois joku seitsemäs ihme. On perempiakin tapoja käyttää vähiä rahoja.

No joillekkin tää on se parempi tapa. Mielipide asioista on ihan turha taistella. Niinku mä en koskaan maksais samaa hintaa esim. Metallican keikasta juurikin siitä syystä, että niiden musiikki ei ole mun juttu. Mä en ymmärrä miks pitää mollata ja laittaa tollasta provosoivaa juttua tänne? Saako siitä jotain suurtakin tyydytystä vai eikö yksinkertaisesti ole parempaa tekemistä :eek:

Viime kerrasta hävetti kun toimittaja meni kysymään 50 centiltä että mitä mieltä se on kun Suomen pääministerin isän mielestä valkoiset on mustia älykkäämpiä.

Ajattelin ettei se toista kertaa tulisi käymään.

onko mitään tietoo mitä äijä vastas tähän!? :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
You a Snitch Nigga, when you rat on yo friends
Bitch Nigga, when you steal cash from your kin
You'z a Snitch Nigga, running when the drama go down
You was bumpin at first what happened to the manly sound
You a Snitch Nigga, specializin' at bumpin' ya gums
Bitch Nigga, countin' all your bricks but all I see is crumbs
Snitch Nigga, ain't you tired of running your mouth
Can't even go home, cause a jacker might run in your house.

jep jep...

onko mitään tietoo mitä äijä vastas tähän!? :lol2:
Aika hiljaista oli. Ei ollut samaa mieltä, kaikki ihmiset saman arvoisia jne. Mitä nyt noin pöljän toimittajan kysymykseen voi vastata. Itse olisin käskenyt painua helvettiin.

Tais liput loppua ja ylläriylläri aika vedätyshinnoil taas huuto.netist löytys. Taitaa jäädä tää näkemättä. o_o Mitä kaikkea olenkaan missannut tänä vuonna.. Ilosaarirock, Helsinki reggae festivaalit ja tämä. Kyllä muaki naurattaa. :| Nopeet syö hitaat.

Kyllä menisin vaikka rahatilanne olisi huono: 100 tyhmempää tapaakin tuhlata. Samalla vois vongata 50centiltä neuvoja bodaukseen:lol2: . Musa on hyvää ja sillä luultavasti joukko :haart: jenkki tanssijoita mukana

50cent & G-unit, 3.11 Hartwall Areenalla

Hihii... Liput on hankittu ja nyt vaan odotellaan innolla marraskuuta :hyper: :hyper:

Onhän tää nii huippu juttu!! :D Onkos pakkikselta muita tulos kyseiselle keikalle? :love:
En oo todellakaan tulossa... :rolleyes:
G-unot on paska, sori vaan.:zzzz:

50 cent!!!!!! kyllä olen menossa kavereittenkaa tajuutekste 50 cent!!!!!!! suomeen, ostin johonkin yheksan aikaan stockmanilta sain varmaan ihan hyvät paikat....

Mä häpeän silmät päästäni kun sain kuulla että pikkubroidi kuuntelee räppiä. Ei ois pitäny opettaa sille punttiksen saloja. Nyt se painaa jo saman verran kuin mä (16v). Kyllä mä sitä muilutan silti jos haluan. :)

No, eikai niistä makuasioista voi kiistellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom