50cent Suomeen!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja beeibe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
50cent & G-unit, 3.11 Hartwall Areenalla

Hihii... Liput on hankittu ja nyt vaan odotellaan innolla marraskuuta :hyper: :hyper:

Onhän tää nii huippu juttu!! :D Onkos pakkikselta muita tulos kyseiselle keikalle? :love:

Yäk, en mene. :D Räpistä kyllä tykkään, mutta 50 & varsinkin G-unit on nono.

Yäk, en mene. :D Räpistä kyllä tykkään, mutta 50 & varsinkin G-unit on nono.

no eíkä oo. Sää vaan luulet niin :D hehe... no joo, makuasioita. Meikä on fanittanu tätä niiiiiiin kauan, ettei vaan voi missata tätä keikkaa :kuola:

Totta helvetissä tonne pitäis lähtee mut seura vielä puuttuu. beeibe tehääks sokkotreffit samalla?

Olin viime 50 cent & G-unit keikalla Tavastialla, kun kaveri Koffilta liput voitti.

50 Cent ja Gee uniitti ei ole suosikkeja, mutta jos radiosta tulee, en ole kanavaa vaihtanut. Keikka oli kumminkin aika köpönen: kappaleet tuli kovaa tahtia putkeen. Jatkuva äänivalli on ihan ok Ramonekselta, mutta tuossa olisi ollut kiva kuulla niitä koukkuja sun muuta.

Ei mulla muuta.

mike vois kyllä käydä napsiin tosta lihaskimpusta kuvia :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Totta helvetissä tonne pitäis lähtee mut seura vielä puuttuu. beeibe tehääks sokkotreffit samalla?

No mikä ettei! Kaikki gangsta yo!-pakkislaiset kokoontuu :lol2:
Mä todella odotan tuota keikkaa... Vauhtiajot on vielä mukana järkkäämässä tätä, nii pitää kattoo oisko vauhtityttö tittelistä mitään hyötyy... jos vaikka sais nimmarit... Vaikka sitä hyvin vahvasti epäilenkin :D

Tääl on kans ostettu liput, siitä vois mike kyl käydä ottaa vähä kuvia :)

No todellaki! Vois ottaa vähän enemmänkin kuvia!!! :hyper:
No joo, ehkä meikä on vähä ÄÄLIÖ tän jutun suhteen. Mut nii varmaa kaikki on sellasten bändien mistä ite tykkää :D

No todellaki! Vois ottaa vähän enemmänkin kuvia!!! :hyper:
No joo, ehkä meikä on vähä ÄÄLIÖ tän jutun suhteen. Mut nii varmaa kaikki on sellasten bändien mistä ite tykkää :D

Kyllähä sitä sekoo jos joku hyvä bändi tulee mistä ite tykkää (nim.ite sekos korni keikal :D) mutta eiköhä tosta fiftistäki iha hyvät fibat saa :D :whip:

Onko ikäraja 18v? Täytän just tota ennen... Paljon maksaa?

jee jee:jahas: .......paskaa, olis hommannu edes Nasin:zzzz:

mike vois kyllä käydä napsiin tosta lihaskimpusta kuvia :D

Hehe! Repesin! :D Kohta tulee kisakuvat ja raportit osiolle: 50 Cent kuvissa! Lihaa niin vitusti! ..Tai sitten ei. Aika schaissea toi musa näin metallimiehen korviin, mut mikäs siinä jos porukka tykkää. :)

Ooh, musta se on hieno mies! Pitää ostaa liput, yritin helvetin monta kertaa saada sinne Tavastialle liput mutta ne jaettiin arpomalla eikä mulla arpaonnea ole. Syvältä tollanen. Nyt ei niin paljon nappaa kun olisin viimeksi niin kovasti halunnut Tavastialle, ei Hartwalli ole yhtä kiva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom