50-vuotissynttärilahja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Snoopie
  • Aloitettu Aloitettu
No niin, nyt on sitten meidän isäkin täyttämässä pyöreitä vuosia. Nyt on kuitenkin mahdottoman vaikeaksi päättää mitä sitä voisi ostaa.

Sitten isästä itsestään. Hän on ihan tavallinen suomalainen kaljamahalla varustettu ei niin urheilullinen mies. Kiinnostus tuntuu löytyvän pääasiassa miehisistä jutuista kuten autoista ja niiden korjaamisesta ja työkaluista. Huonekalujen entisöintiäkin tuo harrastaa...

Nyt kysyisinkin:
Mitä olette itse ostaneet isillenne lahjaksi tai olisiko teillä jotain ideoita?

Nyt ollaan opiskelijabudjetilla liikkeellä joten hintakaan ei saisi nousta kovin korkealle, 25e-30e maksimissaan...

Suuri kiitos jo etukäteen kaikille tähän threadiin vastanneille! :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin isälleni 50-vuotislahjaksi kirjan.

Lahjasta on vaikee sanoo, mutta itse tehty ja persoonallinen onnittelukortti varmasti lämmittää isukin sydäntä.

mattibodari sanoi:
Mitä olette itse ostaneet isillenne lahjaksi tai olisiko teillä jotain ideoita?

Ideat on vähissä, mutta itse ostin aikoinaan 50-v lahjaksi pullollisen (0,7 litraa) Johnny Walker Blue Labelia. Maksoi alkossa 1100 mk, mutta sain onneksi pullon paljon halvemmalla, ja oli kuulema hyvää.

Itse ostin ukolle vaskisen zippo-sytkän johon teetin kaiverruksen, siihen ikään asti colteilla tupakkansa sytyttänyt. Tuon ikäisillä miehillä on yleensä varaa ostaa tarvitsemansa, joten joku luksus-esine on mielestäni hyvä idea.

Kaveri osti isälleen puusta moottorisahalla veistetyn karhun. Sellaset ovat aika hienoja ja näyttäviä. Taitaa tosin mennä budjetin ylitse.

jotain pysyvää ja muistettavaa,50 on kummiskin iso numero..
itse ostin faijalle kellon kaiverruksilla..ukko on ollut tyytyväinen,eikä kulje ilman sitä missään... :D

rafael30 sanoi:
Tuon ikäisillä miehillä on yleensä varaa ostaa tarvitsemansa, joten joku luksus-esine on mielestäni hyvä idea.

Samaa mieltä, joku kestävä ja hypisteltävä "arvo"-esine on aina varma valinta. Jos ei oma perse juuri nyt kestä niin sitten suku kimpassa ostoksille.

Meillä ostettiin vähän tyyriimpi käsin taottu puukko kaiverruksin. Vaikka tuolta löytyy hienoja: http://www.kp-art.fi/jt/

Markus "Kettunen" Kajoa mukaellen ainoa kriteerit täyttävä lahja viisikymppiselle miehelle on ilmapuntari. Sitä kun on niin kiva lasiin napsauttaa aina ohi kävellessä ja tutkia että mahtaako tulla pouta vai vieläkö matalapaine myllertää.

Harmony sanoi:
Markus "Kettunen" Kajoa mukaellen ainoa kriteerit täyttävä lahja viisikymppiselle miehelle on ilmapuntari. Sitä kun on niin kiva lasiin napsauttaa aina ohi kävellessä ja tutkia että mahtaako tulla pouta vai vieläkö matalapaine myllertää.
:lol2: :lol2: :lol2:

Mutta itse tuli ostettua sellainen pyöräilyaiheinen pakkaus. Eli laatikko, mihin oli koottu kaikkea mahdollista pyöräilyyn liittyvää sälää: pyyhe, shampoota, pumppu, paikkoja jne. ja pari protskupatukkaa :D . Ideana oli kannustaa jatkamaan lupaavasti alkanutta kuntoiluinnostusta.

Jos Faija on "olutmiehiä",tinatuoppi ,jossa on kaiverrukset....

Mun ehdotus lahjaksi on eksoottinen ja asiansa osaava tanssija. Lämmittää varmasti isäpapan mieltä. Muistakaa kärrätä äiskä sit kauaksi, kun lahjaa katsotaan.
T: Toimii

Nostetaanpas ketju takaisin, kun sama ongelma kyseessä. Elikkäs isäukko täyttää 50v tuossa parin viikon päästä, mutta lahjasta ei tietoakaan. Sanokaas mitäs muut ovat vieneet tai muita hyvia vinkkejä.

Isästäni voin sen verran sanoa, että on kuljetuspuolella töissä, omistaa moottoripyörän, urheilee myös jonkin verran(Lähinnä salia ja taistelulajeja) Ja pitää matkustamisesta. Mikään "tavaralahja" ei oikein tunnu iskevän kun kaikkea kumminkin tuon ikäiseltä myös löytyy jo. Tai isoin puute on ajassa, että aikaa hänellä ei mitenkään ole liikaa. Pyörälläkin hän on vain pari kertaa ehtinyt ajaa tänä kesänä. Tuohon ajankäyttöön olen paljon yrittänyt keksiä jotain, mutta mitään järkevää ei ole tullut mieleen.

Jotkut elämykset voisivat myös olla hyviä, joten niitä erityisesti otetaan vastaan. Lomamatka menisi muuten, mutta kun tuppaavat maksamaan vähän liikaa, jos haluaa pois euroopasta.

Minkälaisia taistelulajeja? Sopiiko katana sisustukseen?

Se ei ole elämys, mutta tuli mieleen ennen kuin luin tekstisi loppuun.

Valitettavasti ei oikein sovi, ja harrastaa/harrastanut karatea, judoa, jujutsua ja potkunyrkkeilyä, jottei asia olisi vielä liian helppo niin viime vuonna sedälleni ostettiin lahjaksi kuumailmapallolento ja enolleni pienkonelento, joten ne jäävät vähän pois laskuista. Tarkkaa budjettia lahjalle ei ole, jos tulee vastaan erittäin hyvä idea saan ainakin äitini ja siskoni lahjaan myös mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom