5.div salibandyilijä avautuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MKS
  • Aloitettu Aloitettu
Voi vehje.. Tolla jätkällä viiraa ja pahasti!
Oikein surullista lukee tollasia juttuja, se taitaa vielä kirjottaa tosissaan. :(
Missäköhän se on parinkymmenen vuoden kuluttua..

Crowley sanoi:
h0h0, kylläpä piristi aamua ku sai nauttia sekopään tärkeilystä :)

Vai huvitti? Minua ainakin allkoi pelottaa. Ja olen aina kuvitellut, että kamppailulajiharrastuksella olisi jalostava vaikutus ihmisen mieleen, että siellä ikään kuin karsittaisiin liika kukkoilu pois. Ilmeisesti olin väärässä.

Minkä ikänen toi kaveri oli kun puhui itsestään aikuisena miehenä vaikka teksti on pikkulasten tasolla? Aivan naurettava tyyppi kyllä

Saapas sanoi:
Missäköhän se on parinkymmenen vuoden kuluttua..

Eduskunnassa.

Eugen sanoi:
Eduskunnassa.
:lol2:

Tai sitten vankilassa, hullujen huoneella tai erakoituneena. Ei kukaan viitti tollasta kattoo kaverina.. Tosin ei toi eduskuntakaan ihan pois suljettu ole, hyvin se osaa puhua paskaa ja uskoo vielä siihen mitä puhuu.

Luuletteko, ettei Paavo Väyrynen pitänyt innoittavia puheita ennen kansakoulujen välisiä pesispelejä ja sitten jälkeenpäin lytännyt sen kiljuunmenevän läskin paskaa kuntoa ja ei-nappaa asennetta?

Kyl ne kaikki suuret johtajatkin ovat aina olleet varmoja omasta ylivertaisuudestaan. Julius Cesar puhui itsestään kolmannessa persoonassa ja Patton uskoi olleensa soturi lähes kaikissa historiallisissa taisteluissa. Tosin toi jätkä on helvetin ärsyttävä, eikä minulla ole oikeutta puhua hänestä samassa postissa Cesarin ja Pattonin rinnalla. Hyi minä.

Aikas täynnä itteensä on kaveri.. Jonku pitäis antaa sille turpaan oikeen hyväks ni karisis turhat luulot omasta ylivertaisuudesta.

Eugen sanoi:
Luuletteko, ettei Paavo Väyrynen pitänyt innoittavia puheita ennen kansakoulujen välisiä pesispelejä ja sitten jälkeenpäin lytännyt sen kiljuunmenevän läskin paskaa kuntoa ja ei-nappaa asennetta?

Kyl ne kaikki suuret johtajatkin ovat aina olleet varmoja omasta ylivertaisuudestaan. Julius Cesar puhui itsestään kolmannessa persoonassa ja Patton uskoi olleensa soturi lähes kaikissa historiallisissa taisteluissa. Tosin toi jätkä on helvetin ärsyttävä, eikä minulla ole oikeutta puhua hänestä samassa postissa Cesarin ja Pattonin rinnalla. Hyi minä.

Eihän nyt jokainen kusipää sentään ole suurmies

o_virta sanoi:
Jokainen suurmies on kusipää, mutta jokainen kusipää ei ole suurmies. - Vanha kiinalainen sananlasku -

o_virta sanoi:

No ei tietenkään. Sitä paitsi suurmiehet on jo tossa iässä tehneet suuria asioita. Mannerheim oli potkittu ulos kadiksesta, Patton oli west pointissa, Aleksanteri Suuri johti silloista tunnettua maailmaa, Tutankhamon oli ollut kuolleena jo 15 vuotta ja korpraali Hitler oli eka maailmansodassa.

Gyrmy sanoi:
Aikas täynnä itteensä on kaveri.. Jonku pitäis antaa sille turpaan oikeen hyväks ni karisis turhat luulot omasta ylivertaisuudesta.

Kaveri on avohoidossa ja sinun mielestä hakkaus olisi hyvästä ? :thumbs:

Joku menkää pistämään ITF taekwondon suomensivuille linkkiä tosta jätkästä niin saa ainakin potkut seurastaan

Juha1 sanoi:
Joku menkää pistämään ITF taekwondon suomensivuille linkkiä tosta jätkästä niin saa ainakin potkut seurastaan
Siellä sivuilla on jo Mikkolan Samulin kommenttia, eli on nähty jo sielläkin päässä.. Mikkola on meidän seuran musta vyö. (Tre tkd) :worship:

Back
Ylös Bottom