By HellSky:
"Kiitos vain, minulla on tapana poltella ilveksen lippuja perjantai-illan jälkeen, kun olen ensin saanut ylöjärven pelikaanilla nyrkkitappelussa silmääni, tosin vastustaja on ollut siinä kunnossa, että hän ei ole omin voimin onnistunut kävelemään kotiinsa, vaan ambulanssi on kuskannut Keskussairaalaan. Toinen vaihtoehto on että kädessäni on n. metrin pituinen muoviputki, jota osaan käsitellä monivuosisen Kendo-harjoituksien avulla, kun minulla on kyseinen ase, en saa silmääni kyseisen nakkikioskin edessä. Kolmanneksi ostin New Rockin teräs-kärjellä vahvistetut maihinnousu-kengät. Kyseisiä kenkiä on tullut jo testattua, mutta toisesta kengästä metalli-osa lähti irti harjoitellessani tämän tyylistä potkua:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Ge`hin-nom&image_id=4591148&na vi=true
Lisäksi kaikissa tappeluissa, jossa olen ollut, minnut on oikeudenkäynnin jälkeen todettu syyttömäksi, koska minun on luettu puolustavan itseäni. Vastustaja on kahdesti saanut tuomion päällekarkauksesta. Valani määrää ja antaa luvan puolustaa itseänsä. Saan jopa puolustaa itseäni tarvittaessa siihen pisteeseen asti, että toinen ei tulisi ikinä nousemaan. Edellyttää tosin, että hänellä on käsiaseeksi laskettu. Minullehan on sama tappelenko käsiaseella vai nyrkein, ainakin tuomio tulee olamaan sama. Omasta aloitteestanikin on sama tappelenko nyrkein vai kättäpidenmällä, koska tulisin jokatapauksessa saamaan syytteen aseellisesta pahoinpitelystä, koska kamppailulajien harrastajat luetaan siihen joukkoon. Ja mistäs joukkueesta olet, meidän joukkueessa ei mielestäni Zamoa ole? Ainakaan en tunne tämmöistä lempinimeä.
Toivottavasti minun ei takiasi tarvitse istua 6kk linnassa, joten olepa jatkossa mieluummin ihan hiljaa, Zamo. Siihen on aina oikeus. Tulet kyllä vielä näkemään jotain henkeäsalpaavaa, jos et opi käyttäytymään. Minulle on sama mitä mieltä olet minun naamani kiinnipitämisestä, niin on kaikki muutkin, jos toimivat tämän hetkisen oikeudenmukaisuuden mukaan. Elämme oikeusvaltion ylläpitämässä Suomessa, jossa kaikilla on oikeus mielipiteisiin ja sananvapauteen, jos et sitä vielä tiennyt? Äsköisessä todistin mielipiteesi vääräksi. Se oli hyvä, että sinulla oli mielipide, kerro niitä toki jatkossakin, kaikkia kiinnostaa. Facta on se mitä minä haen, ei kiinnosta kenenkään mielipiteet, ei edes omani."
Että voi jestas sentään...