Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
D.Yates sanoi:Veikkaan että tuo on yleisempää kuin arvellaan. Esim intissä oli yksi yliluti, joka kyllä oli naimisissa ja lapsiakin oli, mutta vähän turhan terhakkaasti sitä kiinnosti nuorien poikien seura...
Armas sanoi:Mikä siinä on niin järkyttävää? Ero on tietysti aina ikävä juttu, perheelle jopa tragedia. Jos mulla muija ilmoittaisi olevansa lesbo, niin en minä sitä nyt niin hirveänä asiana pitäisi. Tai ainakin ymmärtäisin häntä paljon paremmin kuin jos hän ilmoittaisi jättävänsä perheensä naapurin jaskan takia. Seksuaalisuus on asia johon loppujen lopuksi voi itse hyvin vähän vaikuttaa.
SniffDaddy sanoi:Sen vähän mitä eilen katoin, niin kyllä ne eukot ois kääntäny Rocco Siffredinkin homoksi...
D.Yates sanoi:Veikkaan että tuo on yleisempää kuin arvellaan. Esim intissä oli yksi yliluti, joka kyllä oli naimisissa ja lapsiakin oli, mutta vähän turhan terhakkaasti sitä kiinnosti nuorien poikien seura...