3LCD-taustaprojektio vs. LCD-televisio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BadHair
  • Aloitettu Aloitettu
MHK sanoi:
Njaa, itse olin töllöä ostamassa puolivuotta sitten ja tein tarjouspyynnön benqun 38tuumaisesta kaikkiin saksan hintaseurantojen halvimpiin liikkeisiin n. 10kpl. Puolet ei vastannut mitään emaileihin, kolmasosa ei alkanut lähettämään suomeen ja lopuilla ei tavaraa ollut. Toki suuriin osa näistä liikkeitä joilla ei edes eng kielistä saittia.

Postimaksut vaihtelee ainakin töllöissä kovasti, jotkut kärrää paketin ovelle 20eurolla ja jotkut ottavat yli satasen enemmän.

Kovin monet eivät lähetä suuria ja arvokkaita paketteja omien rajojen ulkopuolelle.
Yleensä kuitenkin jokaiselta sivustolta löytyy tieto lähettääkö Saksan ulkopuolelle vai ei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dopey sanoi:
Kuvanlaatu on aika subjektiivinen asia, joten kannattaa käydä itse katsomassa. Sonyn Bravia LCD maksaa tonnin enemmän 40" koossa, mutta henk. koht. mielipide on, että se kannattaa maksaa vaikka kuvakin on 2" pienempi.

Jos on valmis laittamaan tonnin lisää eli luokkaa 2.5ke, kannattaa samantien ottaa WUXGA-telsu eli täysiverinen natiivi hd-telkkari, jossa on kaikki oleelliset liitännät. Esim Toshiba 42 WLG 66 telsun saa Saksasta tilattua tällä hetkellä about 2.5 kilolla.

http://www.technikdirekt.de/main/en/lcd-plasma-tv/lcd-tv-ab46/882586/-/Article.html?fillspace=1

Back
Ylös Bottom