305kg raakana kyykystä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
RRKalle ja hunter killer: En mä näe mitään syytä miksi tota Taranenkon kyykytulosta pitäisi epäillä...toki onhan se vain miehen omaa puhetta, mutta olen joskus aiemminkin lukenut pari juttua koskien Taranenkoa ja hänen voimailutuloksiaan. Ja Taranenkohan teki kaikki kyykkytreeninsä samoin, eli 2 sekunnin stoppi siellä kyykyssä.

Toisekseen tuskin painonnostaja saa kovinkaan paljon tyydytystä valehtelemalla kyykkyenkkaansa....heitä kuitenkin kiinnostaa saada maksimitulos tempauksesta ja työnnöstä.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Painonnostajat voisi vastata. Kysympähän vain että miksi Reza panostaisi takakyykkykköseen tai edes treenaisi kovia ykkösiä takaa. Ei se työntöraudan kasvu jalkojen maksimivoimasta enää ole kiinni. Rezan työntöennätys 265(?) tulee niin keppoisasti rinnalle ettei Reza minunnähdäkseni enää lisää max-voimaa jalkoihin tarvitse. Eiköhän se ole jostain muusta kiinni. Miksi siis panostaa kyykky-ykkösen kasvattamiseen - varsinkaan takakyykky-ykkösen?

Niiin, moni panostaakin ihan liikaa kyykkyyn, kun se ei ole edes kovin painonnostomainen liike. Taulukoitakin on tehty missä takakyykky suoraan määritteelee miten paljon nousee tempauksessa ja työnnössä. Esim. 170 kyykky ja 100 kilon tempaus, 122 kilon työntö, tyyliin. Homma vaan kusee siinä mielessä että pelkästään harjoittelemalla takakyykkyä ei nouse mitään varsinaisissa lajinostoissa... Ja onhan näitäkin jotka kyykkäävät 140 ja tempaavat silti sen 100 kiloa. Vaikeahan se on toisaalta sanoa miten Hosseinin kannattaisi treenata, sen kai parhaiten ne iranilaiset tietää...

RRKalle ja hunter killer: En mä näe mitään syytä miksi tota Taranenkon kyykytulosta pitäisi epäillä...toki onhan se vain miehen omaa puhetta, mutta olen joskus aiemminkin lukenut pari juttua koskien Taranenkoa ja hänen voimailutuloksiaan. Ja Taranenkohan teki kaikki kyykkytreeninsä samoin, eli 2 sekunnin stoppi siellä kyykyssä.

Toisekseen tuskin painonnostaja saa kovinkaan paljon tyydytystä valehtelemalla kyykkyenkkaansa....heitä kuitenkin kiinnostaa saada maksimitulos tempauksesta ja työnnöstä.

Voi olla, mutta ainakaan minä en usko tuota ennen kuin nään. Voi olla, että on treenannut tuolla tyylillä, muttei kyllä voi olla mahdollista...vai voiko?ei saateri jos voi...että tekee saman tempun 380kg:llä?

Melkein vosin jo sen hatullisen paskaa luvata syödä...tai en uskalla, oisko pirulainen nuin hurja?
Itellä on nauhalla tuo Leonidin 266kg työntö, onhan se kauhea junttura se ukkeli kyllä:worship:

Itsekin vähän ihmetyttää tuo Hosseinin työntötulos. Rinnalleveto on todella helppo ja ei näyttäisi että syö liikaa sitten sitä ylöstyöntöä...Ylöstyöntö kuitenkin tapahtuu pääosin jalkavoimien, räjähtävyyden ja saksauksen mahdollisimman nopealla suorituksella. Muistanko oikein ettei kyseinen henkilö nykyään tee ollenkaan enää työntöjä telineistä?? Siihen ainakin itse panostaisin jos työnnössä rinnalleveto olisi "naurettavan" helpon näköinen, mutta itse ylöstyöntö ei niin vakuuttava. :eek:

Hivenen :offtopic: mutta tekee mieli jakaa tämä:

katoin tässä viime viikolla sairiksella ollessa Aasian mestaruuskisoja,
ja tämä Hossein Reza Zadeh oli siinä seurassa työnnössä aika karu kaveri.
Se ootteli että muut oli nostonsa tehneet,
kakkoseksi tullut oli näet työntänyt parhaallaan 225 kiloa,
minkä jälkeen Reza katsoi että nyt aletaan olla hänen aloituspainoissaan,
pistätti 230 kiloa tankoon, nakkasi sen taivaalle,
ja pokkasi kultaa.

Se vielä nousi ihan sikakevyesti, silleen näytöstyyliin se 230.
hävytön ählämi.

Reza tekee joka kisassa samalla tavalla. 230 on ihan leikkirahaa tuolle miehelle. Kun muut on työntönsä työntäneet, niin vähän enemmän tankoon ja voitto kotiin. Sitten voi vielä yrittää parantaa maailmanennätystä jos viitsii (yleensä ei viitsi).

Ei Reza nyt aivan voittamaton ole. Mä ainakin nautin kun Chigishev antoi Rezalle tukkapöllyä tempauksessa 2005 MM-kisoissa. http://www.youtube.com/watch?v=_5-4qrBk2dA

Olis Reza varmaan senkin voittanut jos olis taktikoinut oikein mutta ylimielisyyttään luotti 210kg riittävän.

Todella harmi että venäläinen on poissa. Siinä olis ollut mies uhkaamaan Rezan ylivaltaa. Muita ei taida tällä hetkellä olla?

Painonnoston kehitys tuntuu nyt vähän pysähtyneen, ilmeisesti kovemman doping-kontrollin ansiosta. Uudistettiinko nuo painoluokatkin, että saatiin nollattua oletetut roinatulokset?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom