- Ikä
- 36
hehee :D Missäpäin neutraali asut? Jos lähellä helsinkiä, niin mikset tulisi joskus kimppatreenille Metal Gymille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
katos ku oon sokee :Dlukee profiilissa
Kyykyssä on jauhettu sekä kovia RAW-nostoja, että trikoo lanteilla nostoa.Onko muuten millasia sarjoja tullu viime aikoina tehtyä penassa ja kyykyssä, kun noin perhanasti ovat kehittyneet?
Kiitoksia kiitoksia,Komian näköstä nostamista ja hienot kotisivut!!!
Kateeksi vaan käy noin vahvat miehet:curs:
no ei vaan onnea vaan jatkoon ja tuleviin kisoihin
Arvostan Pekka tätä viestiäsi ylitse kaiken :kippis1: :thumbs:isomies on kunnossa, TAAS kerran. kovasti onnea sinulle ja toivottavasti kestät terveänä että pystyt jatkamaan tuota huimaa kehitystäsi. kovasti vituttaa kun jätkä polkee ohi että maa tärisee, MUTTA täytyy olla vaan vitun tyytyväinen että suomenvoimailu on saanut tuollaisen lahjakkuuden kuin sinä. uskon että olet sen työlläsi ansainnut=) kuopio kuittaa!!
hehee :D Missäpäin neutraali asut? Jos lähellä helsinkiä, niin mikset tulisi joskus kimppatreenille Metal Gymille
Syyskuun aluemestaruuskisoissa Kontulassa olen paikallaOnko Kontula treenipaikkana taaksejäänyttä elämää? Olisi mukava näin "vanhan äijänkin" nähdä livenä se 300 penkki syksyllä, kisoja kun ei tule käytyä tsekkaamassa..
:D sanotaanko että tosi nuorena on alotettu punttien kanssa leikkiminenHitto että ukko on vahvassa kunnossa=)Tsemppiä kisoihin.Pakko kysyä kuinka nuorena alotit raudan nöyryyttämisen?
Luulin että olin nähnyt kaiken voimannostosta, mutta kyllä taas vietiin meikäläistä. Aivan käsittämättömässä kunnossa olet. Jouduin oikeen lataamaan koneelle nuo videot, sen verran jäin ihmettelemään niitä. Loistavaa !!
Aivan totta,Toivottavasti kunto pysyy nousujohteisena tän loppuajan. Ja tietenkin ukko ehjänä. Tässä vaiheessahan sitä ois kunnon noustessa hirvee himo yritellä kaikenmaailman enkkoja, mutta kisahan se sitten on se tärkein. Onnea reissuun ja ota kasa rumia päänahkoja :D
Olisit nyt edes moikannut pakkislaisenaNäin jampan tänään ratikassa ja jestas et on kaverilla kokoa, ei kuvista tajua kuinka iso kaveri loppujen lopuksi on. Äijän pohkeet > mun reidet x 2
tsemppiä!! :thumbs:
Olisit nyt edes moikannut pakkislaisena