kalle2 Liittynyt 30.6.2003 Viestejä 194 16.6.2004 #1 Treenaako kukaan 3 kertaa viikossa 2-jakoisella ohjelmalla esim. Ma: Treeni 1 Ke: Treeni 2 Pe: Treeni 1 Ma: Treeni 2 jne. Mikä on tällöin paras lihasryhmien jako?
Treenaako kukaan 3 kertaa viikossa 2-jakoisella ohjelmalla esim. Ma: Treeni 1 Ke: Treeni 2 Pe: Treeni 1 Ma: Treeni 2 jne. Mikä on tällöin paras lihasryhmien jako?
Warheart Liittynyt 17.5.2003 Viestejä 773 16.6.2004 #2 Itse olen vääntänyt nyt ehkä kuukauden juuri noin. Jako on ollut: 1. Selkä, rinta, olkapäät, vatsa 2. Jalat, kädet Tuonut mulle tulosta nopeammin kuin mikään muu ohjelma tähän mennessä. :5:
Itse olen vääntänyt nyt ehkä kuukauden juuri noin. Jako on ollut: 1. Selkä, rinta, olkapäät, vatsa 2. Jalat, kädet Tuonut mulle tulosta nopeammin kuin mikään muu ohjelma tähän mennessä. :5:
Shiny Liittynyt 14.6.2004 Viestejä 50 16.6.2004 #3 Olen itse ajatellut ihan samaa, koska pidän 2-jakoisesta eniten. Ongelmana kuitenkin on, että sarjamäärät kasvavat yli 20:een per treenikerta. Onko vaarana mennä ylikuntoon?
Olen itse ajatellut ihan samaa, koska pidän 2-jakoisesta eniten. Ongelmana kuitenkin on, että sarjamäärät kasvavat yli 20:een per treenikerta. Onko vaarana mennä ylikuntoon?
Warheart Liittynyt 17.5.2003 Viestejä 773 16.6.2004 #4 Shiny sanoi: Ongelmana kuitenkin on, että sarjamäärät kasvavat yli 20:een per treenikerta. Onko vaarana mennä ylikuntoon? Click to expand... No vähennä niitä määriä ihmeessä. Mulle tulee tuossa jalkojen ja käsien yhteydessä 14 sarjaa. Sitten selän, rinnan ja olkapäiden kansaa 12 sarjaa.
Shiny sanoi: Ongelmana kuitenkin on, että sarjamäärät kasvavat yli 20:een per treenikerta. Onko vaarana mennä ylikuntoon? Click to expand... No vähennä niitä määriä ihmeessä. Mulle tulee tuossa jalkojen ja käsien yhteydessä 14 sarjaa. Sitten selän, rinnan ja olkapäiden kansaa 12 sarjaa.