3-jakoinen voimaohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matsku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä laji kuin laji niin kauden aikana pääliikkeissä toistot 3-5. Vaikka kuinka palautuisit niin kokonaisrasitus kalorikulutuksineen on niin kova, että massaa on turha lähteä hakemaan. Tai sitten saat syödä ihan järjettömiä määriä. Lisäksi kisakauden loppua kohti siitä kertyneestä massasta on enemmän haittaa kuin hyötyä. Ennemmin heti kauden jälkeen kalorit ja massankasvatus päälle, on sitten kauden alkaessa jo tottunu siiheen uuteen kroppaan

Mun mielestä laji kuin laji niin kauden aikana pääliikkeissä toistot 3-5. Vaikka kuinka palautuisit niin kokonaisrasitus kalorikulutuksineen on niin kova, että massaa on turha lähteä hakemaan. Tai sitten saat syödä ihan järjettömiä määriä. Lisäksi kisakauden loppua kohti siitä kertyneestä massasta on enemmän haittaa kuin hyötyä. Ennemmin heti kauden jälkeen kalorit ja massankasvatus päälle, on sitten kauden alkaessa jo tottunu siiheen uuteen kroppaan

Progressio pääasiassa jto:n 3x4--> 6x6 mukaan, vähän lyhyempiä noissa räjähtävemmissä. Oon syklitysdietillä 6vk miinusta 2 plussaa, massa siis toissijaista. Tarkoitin siis lihaskasvutreenillä PHAT treenin "tuntumapäiviä". En kisaile, jääkiekkoilen harrastetasolla ja harrastan paljon muutakin. Sali on tossa 200m päässä, niin haluan kokeilla 3+3 jakoista tämän nykyisen 2+3 jakoisen jälkeen (liian pitkiä treenejä noi 2 jakoisen päivät). Alan kallistua vaihtoehtoon 2?

Suositut

Back
Ylös Bottom