3 Been periaatteella lomalle - mutta mihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Getzlaf
  • Aloitettu Aloitettu
Eli täs on nyt päätetty parin kaverin kanssa, et johki pitäs lähtee purkaa työarjen paineita. Eli lämpöseen rantalomakohteeseen ois kiinnostusta.

Kertokaas vähä millasia hyviä lomakohteita on jotka täyttää 3 beetä:
Biitsit, baarit ja bikinibeibit.

Joku sopiva mesta kolmelle 19v hetero sinkkukundille, antakaa ehdotuksii...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kavereitten kans ollaan mietitty kesälomareissua ja just samalla kolmen been periaatteella oltais meki lähdössä :) Bulgariaan (Varna ja Kultahietikot) pääsee halvalla, samaten Turkin Alanyaan.

Ibiza olis kans jees mutta sinne ei vissiin pääse suoraan Suomesta. Kos Kreikassa vois olla ihan asiallinen mesta, samaten Kyproksen Agia Napa ja Palma Nova Mallorcalla. Noihin paikkoihin on vaan vähä kalliimpaa mennä ku Turkkiin tai Bulgariaan :)

Ibilla kuulemma maksaa bisse 15e ja drinkit alkaen 18e. Jos siis baarit hakusessa niin sinne ei kai kannata "halvan" matkan tiedossa lähteä? Bulgariassa itse käynyt sunny beachille niin siellä ainakin oli halpaa, lämmintä ja bikinibeibejä :)

Ibilla kuulemma maksaa bisse 15e ja drinkit alkaen 18e. Jos siis baarit hakusessa niin sinne ei kai kannata "halvan" matkan tiedossa lähteä? Bulgariassa itse käynyt sunny beachille niin siellä ainakin oli halpaa, lämmintä ja bikinibeibejä :)

Komppaan. Ibiza on aikalailla turmeltunut oman maineensa takia ja siellä on vähän nuo kaikki lähtenyt käsistä. Sunny Beachia suosittelen kanssa, Mykonoksesta olen kuullut aika paljon huonoa sanottavaa.

Ps. tuolla on tuo Matkailu-alafoorumikin, siellä saattaa olla jotain juttua jo ko paikoista

Goa, Intia. Itse en käynyt, kun olin Intiassa, koska en lähtenyt hakemaan turistimestoja, mut kaikki kehu, jotka oli siellä ollut ja jotka sellaisesta ylipäänsä piti.
Lisäks siellä on Venäjän mafia, et jännittäviin tilanteisiinkin on mahdollisuus eksyä.

Kiitoksia kaikille vastanneille. Tein pitkän aikaa suurta googletustyötä ja päädyin siihen tulokseen, että Agia napa ei ole saanut kuin pelkkää positiivista kommenttia ja sen biletysmestoja on kehuttu aivan verrattomiksi. Näinpä siis Agia napa nousee listan tällä hetkellä kärkeen, meinattiin elokuun alussa lähteä, joten jos jollakulla on vielä eri ehdotuksia kuin jo mainitut ni laittakaa tänne vaan.

Playa del Ingles

Playa del Inglés on suosittu myös homomatkailijoiden keskuudessa, tämän voi todeta monessa paikassa lipputankoon vedetyistä sateenkaarilipuista ja kylän lukuisista homobaareista.
-Wikipedia

Ja muutenkin olen skidinä käynyt kahdesti gran canarialla joista toisella kerralla juuri playa de inglesissä, mielummin meen johki uuteen mestaan nyt.

Kiitoksia kaikille vastanneille. Tein pitkän aikaa suurta googletustyötä ja päädyin siihen tulokseen, että Agia napa ei ole saanut kuin pelkkää positiivista kommenttia ja sen biletysmestoja on kehuttu aivan verrattomiksi. Näinpä siis Agia napa nousee listan tällä hetkellä kärkeen, meinattiin elokuun alussa lähteä, joten jos jollakulla on vielä eri ehdotuksia kuin jo mainitut ni laittakaa tänne vaan.

Oltiin siä just 2010 elokuun puolenvälin paikkeilla, ei siinä muuta ku et päivisin oli vaan ihan helvetin kuuma, et ei oikee paljo muuta pysty tekee päivisin ku maata altaallla/rannalla tai hotellihuonees ilmalämpöpumppu päällä :D

Eikohän kaikki mainitut paikat toimi. Lähinnähän tässä on kyse siitä mitä pikkupojat oikeasti haluavat ja mihin lompakko venyy :)

Varovaisiahan siellä kannattaa olla. Paljon kuullut tarinoita kun tarpeeksi kännissä niin häviää sitä sun tätä. Esim. silloin 4v sitten bulgariassa ensimmäisenä aamuna joku oli aamiaisella, että kultakoru ja kamera hävisi.
Kyseisellä reissulla olin exän kanssa ja illalla kadulla kävellessä huora otti toisella kädellä palleilla ja toisella kokeili taskusta saisiko jotain varastettua huutaen wanna have sex. Häpeilemätöntä touhua.
Exä tönäs sen läskin akan pois samantien :D Mutta koskaan ei tiedä mitä igoreita olisi nurkan takana odottamassa.

Sit työkaveri kerto ku ne oli joskus 18v jätkien kanssa reissussa niin meni johonki tissibaariin. Tuli neiti et blowjob, "no thanks" sit tulee poke ja teki aika selväks et sehän ottaa poskeen sulta ja sä maksat.
Koitti ovelta pois ja ovella työns takas sisään ja sama homma et huora imee. Jotenki ne oli sit kuitenki livahtanu harhauttamalla :)

Siis varovaisuutta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom