3/07 Fightsport tällä viikolla.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kansikuvapojan gallerian kuvat.

http://www.pakkotoisto.com/copper/thumbnails.php?album=128

jerry1.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aika kesyähän tuo Jerryn sanailu vielä oli, kun ottaa huomioon millainen "moottoriturpa" Jerry tosiaan on!

Tuo on kyllä hieno kuva, missä vatsapalikat kunnolla näkyvissä; siitä saa hyvän kuvan Jerryn kireästä kunnosta. Upeita kuvia kyllä, teema hyvin valittu!

Myöskin Lucio sai vähän puukkoa liian hepposista vyön myöntämisistä.

Mistäs tommosia luit???
Kyllä Mun mielestä Lucio ihan oikeille jampoille vöitä jakaa, mies sentään on suoomessa aukamonta kk/v. Luulis tietävän mitä kukin osaa....

Luin siitä Fightsportista mistä tässä keskustellaan. Eli sivulta 59, oikeanpuoleinsin oisko toi nyt palsta, otsikon "arvokasta panosta" alapuolella toinen kappale. Siihen kuinka "helposti" niitä vöitä nyt sitten tulee, en ota mitään kantaa. Se on lähinnä toimittajan perusteltavissa. Mut oon mäkin joskus kuullu jonkun suusta sitä läppää et Lucio myöntää vöitä aina saunailloissa.

Jaahas empä lukenu tota palstaa.

Tilles itsekkin ymmärtääkseni ihmetteli joidenkin tahojen arvostelua.
Sitten saman lehden toinen toimittaja arvostelee, Ihmeen ristiriitainen toimitus.....

Jaahas empä lukenu tota palstaa.

Tilles itsekkin ymmärtääkseni ihmetteli joidenkin tahojen arvostelua.
Sitten saman lehden toinen toimittaja arvostelee, Ihmeen ristiriitainen toimitus.....

Nyt putosin kärryiltä. Mitä meinaat? Tilleshän on tuossa jutussa se toimittaja. Kuka toinen toimittaja arvostelee?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei perkele, mä tässä taidan olla kuutamolla.:)
Täytyy käydä ostaan se lehti ja lukea ajatuksella läpi!

Lucion jutun lopussa luki, muistaakseni jotenkin näin:Huolimatta joidenkin tahojen arvostelusta löyhään vyönmyöntämis politiikkaan, Lucion Bjj/SWpanosta ei voi kiistää......

EIkö Tilles juuri Luciota haastatellu?

Siitä pelastajia koskettelevasta jutusta tuli heti mieleen että missä kuvat pelastajista in action? On toki ihan ok näyttää asian parissa työskentelevät henkilöt kuvissa, mutta että kaikki jutun kuvat samojen heebojen kuvia? Pelkkien kuvien perusteella en olisi juttua lukenut, onneksi kuitenkin älysin katsoa myös otsikot.

Tarkempaan kommentointiin saatan palata sitten kun olen lukenut lehden kokonaan.

Olen vähän samaa mieltä että pelastajat jutussa olisi pitänyt saada pari action kuvaa syvyyttä antamaan, mutta kun en ajoissa saanut hyviä kuvia, oli elettävä noiden kanssa.

Lucion jutusta vielä. Itse en lähtenyt jutussa spekuloimaan sitä myöntääkö Lucio vöitä liian avokätisesti vai ei. Ajatus tuohon aiheeseen on tullut siitä kun olen jutellut muutamien muiden ihmisten kanssa ja välillä tuntuu että tuo ajatus on aika vallitseva... Olen varma siitä että Lucio tietää mitä tekee, eikä jutun tarkoitus ollut mitenkään dissata hänen myöntämiään vöitä. Luetaan ne jutut tarkkaan!

Omasta mielestäni Lucio on yksi mukavimmista BJJ opettajista joita tunnen ja hän käy Suomessa ahkerasti ja vie varmasti BJJ:tä eteenpäin Suomessa.

jees, niin mä vähän ajatelinkin,
Eggmanilla on käyny pieni luki virhe!
Kyllä Lucio on vieny suomen Bjj:tä ja aimo harppauksia eteenpäin.
Kiitos ja kumarrus siitä:kippis1:

" Vaikka jotkut tahot ovat väittäneet Lucion myöntävän vöitä liian avokätisesti, voidaan moisesta marinasta olla montaa mieltä."

Kyllä mun mielestä tosta sen kuvan saa, etteivät kaikki välttämättä allekirjoita kaikkia Lucion vöitä. Ja sitä lähinnä halusin tuoda esiin et on hyvä, et henkilökuvien kohteista tuodaan monia mielipiteitä esiin.

Eggman on oikeassa siinä että monien mielestä Lucio myöntää vöitä liian avokätisesti ja se ilmeisesti nakertaa näiden ihmisten uskoa vöiden myöntämisen kriteereihin. Silti hänen panostaan suomalaisen BJJ:n eteen ei voi millään tavalla kyseenalaistaa. Tälläkin Suomen visiitillä äijä vieraili ensi kertaa Rovaniemellä, eikös se vie lajia Suomessa eteenpäin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom