3/07 Fightsport tällä viikolla.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Paljon meitsin ottamia kuvia ja aiheina:

3 / 2007 Artikkelit
Vitor ”Shaolin” Ribeiro
FightSport haastatteli ensimmäisen K-1 Heroes ottelunsa voittanutta Shaolinia.

Pelastajat ja väkivalta
Väkivallan uhasta on tullut osa pelastusalalla työskentelevien ihmisten arkea. Suomessa on käynnistynyt mittava koko ammattikunnan työturvallisuuden parantamiseen tähtäävä projekti.

Juoksuvinkit peruskuntokaudelle
Kesä saapuu kamppailu-urheilijoillekin ja jälleen on aika palata lenkkipolulle. Sitä ennen on syytä kerrata juoksun perusteet ja varmistaa, että kengät ovat juoksukunnossa.

ADCC 2007
Lukkopainin huiput mittelivät voimiaan 5. - 6. toukokuuta käydyissä ADCC lukkopainin MM-kisoissa.

Lauri Salovaara
Pertti ”no voi mahoton” Salovaaran nuorempi veli Lauri on entinen budomies ja Suomessa järjestettävien ammattinyrkkeilyiltojen uusi Raimo Häyrinen.

Jerry Kvarnström
Jerry ei jarruttele vaan lataa haastattelussa täydeltä laidalta asiaa itsestään ja tulevaisuuden suunnitelmistaan.

Junnu taekwondo
Mitä tapahtuu, kun vaipat vaihtuvat taekwondopukuun ja juniorit aloittavat matkansa kohti mystistä mustaa vyötä?

TOP 10 tyrmääjät
Janne Romppainen on listannut kymmenen kautta aikojen kovakaatoisinta nyrkkeilijää.

Lucio Linhares
Brasilialainen Lucio Linhares viettää yli puolet vuodesta Suomessa opettaen BJJ:tä, mutta ei halaja maamme kansalaiseksi.

Fight Science
National Geography kanavan propellihatut löivät viisaat päänsä yhteen ja päättivät testata kamppailulajien eri osa-alueet laboratorio-olosuhteissa.

Perussetti

Pääkirjoitus
Katoava miehisyys.

Kohokoukkuja
Puntarissa nyrkkeilyn raskaan sarjan kuningas Wladimir Klitschko ja kruununtavoittelija Ruslan Chagaev.

Välineharjoittelu
Pistehanskaharjoittelu. Nyrkkeilyliiton päävalmentaja Ervin Kade kertoo, miten pistareita pitäisi lyödä oikein.

Venyttelyn ABC
7 tehokasta selkävenytystä.

RBSD
Ville Kaivonen pohtii milloin oman turvallisuuden ennakoiminen menee liiallisuuksiin?

Elokuvat
Esittelyssä Thaimaan Bruce Lee näyttelijä Tony Jaa.

Voimaharjoittelu
Artikkelin kirjoittaja Martti Nappari haastatteli amerikkalaista voimaharjoitteluguru Steve Cotteria, tämän Suomen vierailun aikana.

Kirja-arvostelut
H2H Combat – Modern Army Combatives

Kolumnit

Sami Meisalmi
Palauttava harjoittelu

Jaakko Dahlbacka
Bushido – tavallisen soturin tie

Onkohan tuo taekwondo-juttu ITF:a vai kukkiwonia?

Kaikki pakkiksen vipit saavat myös uusimman lehden tuohon tilaukseen. Juttu on vaan yksinkertaisesti junnu taekwondosta.

Jees Jerry kuvat on todella kovan luokan kamaa. Vähän itsekin piti miettiä, että voiko näitä edes laittaa lehteen :rock: Kiitos Mike!

No niin nyt tuli luettua lehti ensimmäisen kerran. Luin itelle mielenkiintoisimmat jutut heti kättelyssä ja muut jätin hiukan myöhemmäksi. Lehden ulkoasu on musta aika pirun onnistunut. Tän ja edellisen lehden kannet oli tyylikkäitä, siitä Hughes kannesta en niin digannu. Jerryn jutun lisäksi Lucion jutun kuvat oli ylityylikkäitä. Venyttelyjutun kuvia ois voinu katella muistakin kuvakulmista:D

Sisällöllisesti lehtihän oli melkein ku Urheilulehti, mitä kriittisyyteen tulee. Jerry päästeli aika kovia mielipiteitä suustaan. Ja niin sen pitää ollakkin, jos on jotain kritisoitavaa ni antaa mennä vaan. Mut mikä tää manageri vs. valmentaja kuvio oli. Tuliko kielto valmentajasta mukana Japanista vai oliko suomalaisten keskinäistä vääntöä? Onkos Jerry lähteny GB:ltä ku seuroissa luki FFG? Myöskin Lucio sai vähän puukkoa liian hepposista vyön myöntämisistä.

Oli muuten positiivistaa nähdä kerrankin jonkun muun mesta mainos ku UFS tai jokin kamppailuvarustemyymälä. Kultakaupan mainos oli hieno päänavaus ja toivottavasti vastaavat lisääntyvät, ni homma lähtee vielä isompaan nousuun. No nyt lukemaan lehti loppuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä se on jo kaupoissa myytävänä. Kannattasko käydä tarkistamassa, ettei näkö ole vanhuksella jo huonontunut.

Jeps, taisin olla eilen kamoissa, koska nyt lehti oli Stockan lehtiosastolla. Vanhuus ei tule yksin.....

PS. Hyvä lehti!

Sisällöllisesti lehtihän oli melkein ku Urheilulehti, mitä kriittisyyteen tulee. Jerry päästeli aika kovia mielipiteitä suustaan. Ja niin sen pitää ollakkin, jos on jotain kritisoitavaa ni antaa mennä vaan. Mut mikä tää manageri vs. valmentaja kuvio oli. Tuliko kielto valmentajasta mukana Japanista vai oliko suomalaisten keskinäistä vääntöä? Onkos Jerry lähteny GB:ltä ku seuroissa luki FFG? Myöskin Lucio sai vähän puukkoa liian hepposista vyön myöntämisistä.

Jerry tosiaan päästeli aika täydeltä laidalta ja kyselinkin sitä että haluaako mies itse että jutun sävy on tällainen. Jerry on ollut ilmeisen puutunut ja pettynyt viime aikoina omien otteluidensa suhteen ja haluaisi kovempia haasteita. Jerry kertoi edustavansa nykyään FFG:tä, enempää en asiasta tiedä mikä on suhde GB:hen. Käsittääkseni Jerry harjoittelee monella eri salilla. Valmentaja jupakassa varmaan on myös kaksi puolta, Jerryn juttu perustuu täysin Jerry haastattelussa keräämääni materiaaliin. Sen perusteella valmenjan mukaan ottaminen torpedoitiin Suomesta käsin?

Siihen tosiaan voisi yrittää panostaa, että tilaajat saisivat lehtensä joko aikaisemmin tai edes samaan aikaan kuin se pamahtaa lehtipisteisiin. Harmittaa katsella monta päivää kaupan hyllyssä ennen kuin pääsee itse lueskelemaan.

AAARRRGGGHHHH!!!!

...tana, ...kele ja tuu. Lehden ei ole koskaan tarkoitus olla lehtipisteissä ennen kuin kestotilaajat saavat sen. Mutta ei vain tunnu onnistuvan ei sitten millään.

Kun lehti lähtee toimituksesta on se ns. herran hallussa, eli mitä vain voi tapahtua. Kuten myös tällä kerralla. Paino saattaa kusta, lähetykset häviävät, posti ei toimita eteenpäin, postinkantaja lukee lehden ensin jne. jne. Olen itse todella turhautunut tuohon juttuun... Olen voimaton... Ehkä olisi parempi painaa ja liimata lehti itse ja lähteä sitten Nissan Sunny merkkisellä autolla kiertämään ympäri Suomea jakamaan lehteä. Tulisi ainakin ajoissa perille! :curs:

AAARRRGGGHHHH!!!!

...tana, ...kele ja tuu. Lehden ei ole koskaan tarkoitus olla lehtipisteissä ennen kuin kestotilaajat saavat sen. Mutta ei vain tunnu onnistuvan ei sitten millään.

Kun lehti lähtee toimituksesta on se ns. herran hallussa, eli mitä vain voi tapahtua. Kuten myös tällä kerralla. Paino saattaa kusta, lähetykset häviävät, posti ei toimita eteenpäin, postinkantaja lukee lehden ensin jne. jne. Olen itse todella turhautunut tuohon juttuun... Olen voimaton... Ehkä olisi parempi painaa ja liimata lehti itse ja lähteä sitten Nissan Sunny merkkisellä autolla kiertämään ympäri Suomea jakamaan lehteä. Tulisi ainakin ajoissa perille! :curs:

Jos sä lähdet suomen kiertueelle Sunnylläs ni mä maksan vaikka tupla hinnan lehdestä :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom