28 days later

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja exivic
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kattoinpa tuon leffan tässä vasta ja ei voi muuta sanoa kuin että oli suuri pettymys. Onks muut nähneet?

:( :(

Mun mielestäni oli kanssa hyvä. Parempi kuin liikaa meuhkattu Ring, joka tosin oli aika "disturbing" se myönnettäköön.

-K

Ring oli pitkään aikaan suhteellisen pelottava leffa, varsinkin loppu oli loistavan karmiva.
Onkos kukaan nähnyt etukäteen vielä Dreamcatcheriä? Nimi on ainakin jo niin retee että pitää melki sen takia mennä katsomaan. Tokihan siinä on myös aina niin loistava Morgan Freeman.

Elokuvan nettisivut

onesheet.jpg

Unensieppaaja oli ainakin kirjana 'upea' elämys, mutta myöskin äärettömän sekava.. On vähän vaikea kuvitella että se olisi kyetty muuntamaan elokuvaksi täydessä oksettavuudessaan ja loistossaan, joten odotan innolla että pääsen sen kriittisellä silmällä katsomaan. Mikäli elokuvassa on otettu kunnolla mallia kirjasta, niin luvassa on sitten sellainen vessakohtaus että pissakakkaleikkienkin ystävät mykistyvät...

Originally posted by X-Zone
Unensieppaaja oli ainakin kirjana 'upea' elämys, mutta myöskin äärettömän sekava.. On vähän vaikea kuvitella että se olisi kyetty muuntamaan elokuvaksi täydessä oksettavuudessaan ja loistossaan, joten odotan innolla että pääsen sen kriittisellä silmällä katsomaan. Mikäli elokuvassa on otettu kunnolla mallia kirjasta, niin luvassa on sitten sellainen vessakohtaus että pissakakkaleikkienkin ystävät mykistyvät...

Voin yhtyä tuohon että kirja oli mahtava. Suurin osa kirjasta keskittyi alienin ja päähenkilön 'telepaattiseen' kommunikointiin, tätä on varmaan todella vaikeata siirtää valkokankaalle niin että siitä tulee edes etäisesti uskottavan näköistä ja kiinnostavaa :)

h.

28 days oli minustakin aivan ok. Toki täytyy tästä Romero-genrestä jollain tavalla pitää että nämä rainat kolahtaa.

Dreamcatcher oli loistava kirja. Kävin filkankin katsomassa vaikka Nurmen tolvana sen Kalevassa lyttyyn löikin. Ei se mikään pettymys mulle ollut, päinvastoin ihan kelvollinen filmatisointi. Omasta päästä vedettyä loppua ehkä lukuunottamatta.

Itse pidin elokuvasta paljon, pitkästä aikaa jotain jännitys/kauhua joka pistää ajattelemaan. Pätkässä ei onneksi päädytty mässämään ammunnalla ja verellä, ainakaan kovin paljoa. Muutamia hyviä kohtauksia, vaikuttavaa oli nähdä Lontoo autiona.

Kannattaa ehdottomasti katsoa.

Kävin katsomassa tuon Dreamcatcherin ja voi jeesus miten lapsellinen paska se oli. Ihme että se on Kingin kirjaan perustuva, se mies ei ole kauhua nähnytkään sitten Pet semetaryn.
Leffa menee kyllä heittämällä top 10 huonoimpien joukkoon, alku oli hjuva, mutta sitten hohhoijaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en ymmärrä näitä Dreamcatcher-kirjasta tykänneitä. Kirja oli surkea eikä sen perusteella todellakaan kiinnosta nähdä leffaa.

Originally posted by Dopey
Mä en ymmärrä näitä Dreamcatcher-kirjasta tykänneitä. Kirja oli surkea eikä sen perusteella todellakaan kiinnosta nähdä leffaa.

Mä diggasin kyllä kirjasta, vaikkei sitä perinteistä King-kauhua ollutkaan (eipä King noita oikeita kauhukirjoja ole julkaissut vuosiin). Tarinankertojana ihan ykkönen, tykkään muutenkin enemmän kirjailijan uudemmista teoksista.

h.

Kingin tyyli on menny turhaksi paskanjauhannaksi jo vuosia sitten.. uinu uinu lemmikkini, hohto ja musta torni sarja on melkoisen hyviä.

ja meni offtopiciks

Suositut

Back
Ylös Bottom