25 miljoonan dollarin huijaus/sensurointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rahvas
  • Aloitettu Aloitettu
Katteli tos tota 25 miljoonan dollarin huijausta, uutta amerikkalaista sarjaa syrjäsilmällä.
Pisti heti silmää se muka voiton saaneen muijan veljet ja niitte bändi paidat.
ne oli , Iced earth ja children of bodom(hyvä suomi).
Niin nää on metalli bändien paitoja , jos joku ei nyt tiä.
Mutta mikä oli sen kolmannen paita ? se oli sensuroitu, semmonen sotkettu pisara pyöri koko ajan se paidan päällä. Se vaikutti teräsmiehen logolta, siis siltä ässältä mikä teriksellä on rinnas asussaan.
Miksköhän se o tarvinnu sensuroida ? Toden näkösesti siinä oli jotain muuta.
ei noita jenkkiä ymmärrä, ja koko ohjelmakin oli aika syvältä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
WARNING
This message may contain hazardous opening material.

Jenkit sensuroi kaikki mainokset ja tv-ohjelmat telkuista jos sattuu näkymään.
Vi**uako ne niitä rakennuksien julkisivujakaan aina välillä kuvaan tunkee kun sensuroitua paskaa vaan näyttää.
Varmaan jäänyt sensuroinnit kesken kun on paitojen logot näyttänyt.
Pukis kaikille ohjelmassa näkyville samanlaisen valkon t-paidan ja housut.
Metsän keskelle tekemään mutakakkuja niin tarvitse pelätä että joku tulis haastamaan oikeuteen.
Ja itse asiaan:
Jospa se olikin shupermaan paita? :whip:

Ne sensuroidaan koska ei haluta antaa ilmaista mainosta. Tätä näkyy monissa videoissa esimerkiksi mtvllä. Koska mtv:lle ei ole annettu fyrkkaa, paidoista on sensuroitu kyseisen yrityksen merkit.

Ilmainen mainostaminenhan on pahasta.

Kevyt maito sanoi:
Niin nää on metalli bändien paitoja , jos joku ei nyt tiä.
Mutta mikä oli sen kolmannen paita ? se oli sensuroitu, semmonen sotkettu pisara pyöri koko ajan se paidan päällä. Se vaikutti teräsmiehen logolta, siis siltä ässältä mikä teriksellä on rinnas asussaan.
Miksköhän se o tarvinnu sensuroida ? Toden näkösesti siinä oli jotain muuta.
ei noita jenkkiä ymmärrä, ja koko ohjelmakin oli aika syvältä.

Mä olen laittanut mm. kaikki MTV:n Osbornes yms. sarjat boikottiin koska joka ikinen fuck, mainos, naama, ja huulen liike kiroiltaessa pitää sotkea. Ja sama paska jatkuu vielä suomeen ostetuissa jaksoissa. Joten, pitäkööt paskansa, minä en enää silmiäni ja korviani niihin sotke, haluan kuulla sen se f-sanan.

Tuntuu että tosi-tv:stä menee uskottavuus ellei joka kohtauksesta sensuroida jotain. Mitä järkee tollaista on ylipäätään tehdä?

Ja eilisessä jaksossa sensuroitiin tuossa ohjelmassa varmaan ohjeman kohokohta eli kun sen plastiikkakirurgin vastaanotolla se sihteeri esitteli daisareitaan :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom