24seven jäsenyys haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Misfit1
  • Aloitettu Aloitettu
Takana yli 10 vuoden velttoilu jolle olisi tarkoitus laittaa loppu. Etsin 24seven jäseniä (blue/black), jonka kautta saan alennuksen liittymiseen ja kyseinen henkilö etunsa.
Laitas privaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Privaa voi laittaa vain vip jäsenet.

Mun mielestä 24seven salit on huonoja, ellei ole parantunut remonttien jälkeen. Painoja ja muita oli huonosti. Meneehän ne tavallisille kuntoilijoille.

Mun mielestä 24seven salit on huonoja, ellei ole parantunut remonttien jälkeen. Painoja ja muita oli huonosti. Meneehän ne tavallisille kuntoilijoille.
Monet on mutta ainakin Helsingissä Käpylän sali on poikkeus. Tila on suht iso ja avara, ja laitteita ja painoja hyvin. Myös ryhmäliikunnat kuuluvat 24,9e/kk hintaan, niin on tuossa erittäin hyvä hintalaatusuhde.

Monet on mutta ainakin Helsingissä Käpylän sali on poikkeus. Tila on suht iso ja avara, ja laitteita ja painoja hyvin. Myös ryhmäliikunnat kuuluvat 24,9e/kk hintaan, niin on tuossa erittäin hyvä hintalaatusuhde.
Ok. Mulla oli vähän aikaa kortti myös 24sevenille, niin isoimmat käsipainot olivat vain 35kg, jalkaprässiin ei saanut tarpeeksi painoja ja isoja kiekkoja huonosti. Oli muutenkin kuppanen laitteineen. Mulla on kortti 2 salille ja avaimet voimanosto salille, niin hyvä treenailla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom