24

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse oon malttanu odottaa joka vuosi et sarja tulee telkusta. En näe kyl paljon järkeä imasta sarjaa etukäteen netistä (joka kyllä ois vaivatonta). Ehdottomasti tuo sarjan jännitys perustuu just siihen et sitä katsoo yhden jakson viikossa. Silloin on jotain mitä odottaa. Tosin ykköskauden ostin DVD-pakettina mut katsoin senkin läpi n. kuukaudessa.

1. kausi oli paras mut 2. tuli tiukkana kakkosena perässä. Kolmonen ei oo ehkä ollut ihan niin hyvä kuin kaksi aikaisempaa mut tykkään silti. Kaiken kaikkiaan paras TV-sarja mitä on koskaan tehty mun mielestä :)

Iceman sanoi:
Itse oon malttanu odottaa joka vuosi et sarja tulee telkusta. En näe kyl paljon järkeä imasta sarjaa etukäteen netistä (joka kyllä ois vaivatonta). Ehdottomasti tuo sarjan jännitys perustuu just siihen et sitä katsoo yhden jakson viikossa. Silloin on jotain mitä odottaa. Tosin ykköskauden ostin DVD-pakettina mut katsoin senkin läpi n. kuukaudessa.

1. kausi oli paras mut 2. tuli tiukkana kakkosena perässä. Kolmonen ei oo ehkä ollut ihan niin hyvä kuin kaksi aikaisempaa mut tykkään silti. Kaiken kaikkiaan paras TV-sarja mitä on koskaan tehty mun mielestä :)

Juu samoilla linjoilla, kiva venata joka tiistaista jaksoa. Dvd:itä en ole jaksanut hommata, aikaisemmat tuotantokaudet kuitenkin ovat niin hyvin muistissa vielä.

Jumalauta, mikä finaali!! :rock: Tarkoitan siis neloskautta!! Kaikille sarjan ystväville tiedoksi: jos petyitte kolmoskauteen, tarjoaa seuraava etappi parempaa viihdettä ja jännitystä! Nousee miltei kakkoskauden tasolle!! Ja tammikuussa 2006 jatketaan;)

metalman sanoi:
neljä ekaa jaksoa täyttä tykitystä

Perskule, täytyy sanoa että todella löi luun kurkkuputkentorveen noi avausjaksot! Juuri kuten täällä on Pexxi & metalman hehkuttaneetkin. Minulle 24 on paras tv-sarja ikinä, mutta silti oli pienen pieni epäilys että noinkohan mitään uutta on saatu enää aikaan... turhaan epäilin, ikinä ei ole työvuoro (teen pelkkää yötä) mennyt niin siivillä ku viime yönä meni, katoin ekat seitsemän jaksoa putkeen! :rock:

Kohta jatkuu taas, kerrankin oikein tuli odotettua koko päivän että pääsee takaisin töihin! Vielä kaksi yötä tähän putkeen jäljellä, ahmin suupielet vaahdoten kauden läpi jäljellä olevina öinä! :jack:

Mantu sanoi:
Perskule, täytyy sanoa että todella löi luun kurkkuputkentorveen noi avausjaksot! Juuri kuten täällä on Pexxi & metalman hehkuttaneetkin. Minulle 24 on paras tv-sarja ikinä, mutta silti oli pienen pieni epäilys että noinkohan mitään uutta on saatu enää aikaan... turhaan epäilin, ikinä ei ole työvuoro (teen pelkkää yötä) mennyt niin siivillä ku viime yönä meni, katoin ekat seitsemän jaksoa putkeen! :rock:

Kohta jatkuu taas, kerrankin oikein tuli odotettua koko päivän että pääsee takaisin töihin! Vielä kaksi yötä tähän putkeen jäljellä, ahmin suupielet vaahdoten kauden läpi jäljellä olevina öinä! :jack:

Hyvää kamaa, eikö vain :rock: Vitoskautta odotellessa..

An-vaking-beliiviböl!! Et kyllä Pexxi yhtään mehuttanut liikaa, toi grande finaale oli kyllä aivan mieletön, vitun mahtava! :love:

Tammikuuta odotellessa täytyy kattoa kyllä vielä toiseen kertaan kaikki kaudet, sen verran teki vaikutuksen toi kausi!

Mun mielestä se ykköskausi oli paskin. Siinä oli LIIKAA juonenkäänteitä. Ei kauheesti nappaa kattoa ku joka jaksossa Kim Bauerin tilanne muuttuu kolme kertaa. Neloskausi on parhaillaan valumassa, edelliset on jo katottu.
Suosittelen kyllä lämpimästi jotain muuta tapaa kattoa toi ku tv. Hommassa on paljon enemmän tunnelmaa kun kattoo noita muutaman yöllä putkeen ja aamulla olis aikanen herätys :D

Mantu sanoi:
An-vaking-beliiviböl!! Et kyllä Pexxi yhtään mehuttanut liikaa, toi grande finaale oli kyllä aivan mieletön, vitun mahtava! :love:

Tammikuuta odotellessa täytyy kattoa kyllä vielä toiseen kertaan kaikki kaudet, sen verran teki vaikutuksen toi kausi!

Right on :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep, kolmas kausihan se viimeksi esitettiin Suomessa. Neljäs kausi on jenkkilässä näytetty ja oli mielestäni todella hyvä, mutta itse ainakin olen jo jonkun aikaa malttamattomana odotellut ensi vuoden tammikuuta ja vitoskautta... (tämä alkaa siis USA:ssa)

Nähtäväksi jää tietty vieläkö viidenteen kauteen on saatu yhtä kova meno päälle. Kuulostaisi että siitäkin tulisi neljän jakson alkupläjäys, mutta tämä on peräisin sivulta jolla ei ole yhteyttä televisioyhtiöön joten mene ja tiedä..

Jos ei jaksa odottaa, ja supersankarimeno maistuisi, voi pahinta aikaa koittaa paikata Smallvillen vitoskaudella jonka ensiesitys USA:ssa tulee syyskuun lopulla :D

Ah, ostin 24:sen ekan tuotantokauden DVD boksin. Kattelen niitä nyt ku ei oo tullu muuten seurattua. Hyvää matskua :]

Tiedä nyt onko joku jo kuolannut täällä, mutta kyllä 24:ssä on parasta Elisha Cuthbert:kuola:
Uusi tuotantokausi alkaa tammikuussa... pääsee taas teeveen ääreen:)

Ei olla Elisha enää neloskaudessa. Sorry:)

pexxi sanoi:
:(

Onko siinä sitten joku uusi Elishaan verrattava muija?

Pieni pyyntö. ÄLKÄÄ kertoko mitä neloskaudella tapahtuu. Itsekkin katselen sitä vain töllön kautta. Menee kaikki jännitys.

Ps. Jos joku haluaa myydä 24:n ekan tuotantokauden dvd boxin, niin voipi heittää tarjousta privana.

Snoopie sanoi:
:(

Onko siinä sitten joku uusi Elishaan verrattava muija?

Ei oikein:( Yksi uusi naishahmo en aika lähellä kuitenkin...

pexxi sanoi:

Päätin juuri hypätä kolmoskerroksen parvekkeelta ja juosta rekan alle ja ampua itseäni kahdesti päähän:evil:

Back
Ylös Bottom