24 season 8 *SPOILERS*

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
miksei ne katkassu sähköä siitä kammiosta nii ei ois nähny purkaa pommia? ja se akka ois voinu sitä tytärtään varoittaa tekstiviestillä että ydinpommi on kaupungissa jos ei puhelimella saanu kiini

miksei ne katkassu sähköä siitä kammiosta nii ei ois nähny purkaa pommia? ja se akka ois voinu sitä tytärtään varoittaa tekstiviestillä että ydinpommi on kaupungissa jos ei puhelimella saanu kiini

hei ne on terroristejä eikä mitään insinöörejä!

Voi perkule ku olen innostunut! Edelliset muutamat jaksot ovat olleet pettymyksiä (se nuori terroristi ei osaa näytellä ollenkaan) ja nyt vaikuttaa hyvältä jos kerran vanhaa 24:sta on taas havaittavissa! Muutamaa jaksoa lukuunottamatta tää kausi on ollut varsin erinomainen.

Kausi puolivälissä ja edellinen jakso oli hyvä parin vähän vaisumman jakson jälkeen. Toivottavasti koko loppukausi olisi samaa tasoa kuin mitä tämä jakso oli.

Kieferi on KIVENKOVA! 24 mahtava sarja, mutta naurattaa nuo pommit joissa näkyy aika. :D Varmaan oikeissa pommeissa näkyy joku auika, kauanko kestää että räjähtää. Ei helkkari. :D Muutenkin ihan uskomatotna settiä kyl taas.

En kyllä yhtään tykänny Danan takinkääntö tempusta, kun tuntuu että aina jos juoni tarvii jotain lisäpiristystä niin tällänen heitetää siihen väliin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt oli mielenkiintoinen jakso :D Ite uskalsin arvata, että kyllä se takinkääntö jossain vaiheessa tulee. Onhan se nyt kuitenkin melkein jokakautinen juttu, että vähintään yks myyrä on firman sisällä. Ite tosin uskoin, että se ois ollut se Arlo eikä Dana. 24-tyyppisen aivoriihen jotenkin hallitsevana oon ihan satavarma, että tuo Danan takinkääntö on sekin vaan feikkiä. Todellisuudessa se varmaankin vedättää niitä terroristeja :D Sopisi jotenkin sarjan tyyliin.

Nyt sain 7 kauden katottua. kaikki 1-7 kaudet löytyy dvd boksina, kellään tietoa milloin 8 kausi tulee myyntiin? tv:stä ei tuommosta pysty seuraamaan ne on pakko katsoa kaikki putkeen.

Jos ei mitään ihmeellistä tapahdu hetken päästä, niin täytyy tunnustaa se tosiasia että tämä kausi on huonoin 24 kausi sitten kuudennen kauden. Alkoi hienosti, mutta tunnelma läsähti n. kymmenen jakson kohdalla täysin. Olisi ne venäläiset voineet pysyä sarjassa kauemminkin ja noi CTU:n ja Hasanin myyrät laskivat tason pohjalle.

Mun mielestä viimeisin jakso taas oli hyvinkin maukas. Ens jaksossa tosin Tarin taitaa vetää jäihin ja jättää räjäyttämättä pommin.

Ei oo jack ihan turha jätkä. Ryhmällinen eliittisotilaita nurin parilla savukranaatilla ja käsiaseella :rock:

Jackin lempeä äänistä kuulustelua olen jäänyt itsekin kaipaamaan. Tosin Artemiksen tekemä huomio vähän pelastaa tilannetta.

Back
Ylös Bottom