24.12 vatsatauti---> = -4 kg häipy painoo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu
Niinhän siinä sit kavi et ripulin sain aattoiltana. Sit ei tarvinnukkaan pariin päivään syödä vaan :urjo: . Nyt 4 kg kevyempänä poikana pitäs lähtee taas salille tos tunnin sisällä. Saa vaan nähdä kuinka pahoin on veto pois.

Itse olin juuri ennen joulua samassa jallassa. Oli kokoajan sellainen huono olo ja ripuli, mutta paino ei tippunut oikeastaan yhtään.

Tänään oli joulun jälkeen eka treeni ja heti tuli kauhea olo. Saattaa tosin johtua tuosta syömisen määrästä...

kannattaa tankata vettä paljon, toi 4 kg luulis olevan nestettä.

Samaa mieltä, nestettä tahtoo poistua kehosta aina mahataudin seurauksena.

Jos ripulointi on ollut pahaa, niin kannattaa hakee apteekista Osmosal -jauhetta (liuotetaan veteen). Sillä palautuu nestetasapaino nopeesti

Mulla oli 16.12. maanantaina 2 viisaudenhampaan poistoleikkaus, tuloksena tikit ikenissä ja täysi kykenemättömyys syödä about 3 päivään. Juominenkin sattui viikon verran, mutta jotenkin sai kivusta huolimatta vedettyä edes jotain safkaa -> paino ei pudonnut sillä viikolla kuin 1,5 kg.

Oli muuten aika mielenkiintoinen fiilis vetää jalkatreeniä tuon viikon lauantaina kolmiolääkityksen alaisena :urjo:

Originally posted by Hulkki
Mulla oli 16.12. maanantaina 2 viisaudenhampaan poistoleikkaus, tuloksena tikit ikenissä ja täysi kykenemättömyys syödä about 3 päivään. :

mulla oli ihan sama homma 3 kuukautta sitten. se oli ihan perseestä kun ei pystynyt syömään kunnolla 1,5 viikkoon ja suuhun vain sattui järkyttävästi. :mad2:

Originally posted by Hulkki
Mulla oli 16.12. maanantaina 2 viisaudenhampaan poistoleikkaus, tuloksena tikit ikenissä ja täysi kykenemättömyys syödä about 3 päivään. Juominenkin sattui viikon verran, mutta jotenkin sai kivusta huolimatta vedettyä edes jotain safkaa -> paino ei pudonnut sillä viikolla kuin 1,5 kg.

Oli muuten aika mielenkiintoinen fiilis vetää jalkatreeniä tuon viikon lauantaina kolmiolääkityksen alaisena :urjo:

Apua! Mulla poistetaan tammikuun lopussa kaksi viisaudenhammasta leikkaamalla. Kääk.. :eek:

Originally posted by Hippa
Apua! Mulla poistetaan tammikuun lopussa kaksi viisaudenhammasta leikkaamalla. Kääk.. :eek:

Suosittelen lämmintä protskujuomaa - paljon. Kylmää ei oikein pysty vetämään.

Itseltä poistettiin kanssa kaksi viisauden hammasta leikkaamalla ja olivat vielä niin, että kumpikaan ei ollut näkyvissä eli ikenet auki ja sitten hammasta repimään. Mutta aluksi kun puudutus loppui sattui todella paljon sitten otin kaksi niitä Buranan nestemäisiä tabletteja ja menin nukkumaan. Aamulla kun heräsin niin kipu oli vähentynyt todella paljon. Paljon muuten vaikuttaa myös se kuinka ammattilainen hammaslääkäri on. Itselläni oli todella hyvä lääkäri.

Onko tuosta Osmosal:sta tai muista tuotteista minkälaisia kokemuksia?! Auttaako?

Paska lentää kaikissa sateenkaaren väreissä! La heikko olo ja la-su-yönä kuumetta. Su ja tän päivän sitten ripuloinut, oikeastaan ei voi sanoa edes paskaksi. Nyt ei kipuja ollenkaan, hirveä ruplutus vaan kuuluu ja maha ihan kuralla. Maitohappobakteereja olen vedellyt..

:urjo: :curs:

Back
Ylös Bottom