• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

2017 Mr Olympia

Tuohan on melkein 300g alle. Jos tuossa on painoa vedetty niin ei kai se mikään erityisen hyvä suoritus ole vaan ihan liikaa vedetty turhaan.
Jaa-a, vaatteitakin näkyy olevan aika paljon yllä niin tuskin mitään tappovedätystä on tarvinnut tehdä?:D

AndyS

Mode
Niinpä onkin. En mobiilina ensin katsonut videota. Kaverihan on kilon verran alipainoinen. Nappisuorituksena tuota on painojen puolesta aika vaikea pitää.

Toki kun kyseessä on maailman ykkösnimi sarjassa, niin varmaan hän on osannut arvioida aika tarkkaan mitä tässä vaiheessa juuri hänen kannattaa painaa, että kisasuoritus on tapissa.

Korjatkaas jos olen väärässä, mutta streamin on määrä alkaa huomenna klo 7 PM (Pacific Time) eli eikös tuo silloin ole klo 5 aamulla Suomen aikaa?

Ja tuossa vielä kerran LINKKI streamiin, jos joku on missannut.

Korjatkaas jos olen väärässä, mutta streamin on määrä alkaa huomenna klo 7 PM (Pacific Time) eli eikös tuo silloin ole klo 5 aamulla Suomen aikaa?

Ja tuossa vielä kerran LINKKI streamiin, jos joku on missannut.
Nii siis nyt tulee tyhmä kysymys, mutta tarkoitatko, että kisat alkaa nyt to-pe välisenä yönä eli nyt tulevana aamuyönä klo 5 suomen aikaa? Vai pe-la välisenä yönä klo 5 suomen aikaa?

Anteeksi, mitä mä sekoilen...siis lauantaina klo 5 aamulla meinasin.
edit. Ihan päivissä sekaisin taas vaihteeksi.

Ois kyllä helvetin hienoa, jos Ramy tulis nyt elämänsä kunnossa ja voittais koko paskan.

1. Heath
2. Dexter
3. Rhoden
4. Ramy
5. Curry
6. Lenavittumikälielicxz:D