2017 Mr Olympia

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Munakas
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se Phil vaan taitaa taas pystin viedä, mutta sitä seuraavat sijat on aika auki. Laittaisin Bonacin myös Ramyn edelle, mutta voi olla että Ramy kiilaa silti kakkoseksi. Dexterikin näyttää tosi kovalta ja saattaa sekottaa vielä pakkaa.
 
Mulla tulee kaiken maailman ajatuksia mieleen kun arvostelen kilpailijoita.
"Pikku Ramin" hartilalinja näyttää kuin kakkosvitoselta. :D Iso "latohan" hän on, sitä ei voi kiistää, mutta ei muuten säväytä voittajan arvoiselta vielä.
Bonac on mun mielestä hyvässä kunnossa + posettaa minusta yleisöystävällisesti ja näyttää helpolta.
Heath parempi kuin eilen. Vatsa on karmea kun on rentona... :yäk:
Onneksi muut päättää sijoitukset. :)

Noista naisten sarjoista sen verran, että minuun ei kolahda kun "marssivat" korkokengissä. Tietysti korostaa naisellisuutta, mutta voisivat minusta jättää korkkarit kenkätelineeseen. (Miehille laakerikengät vastaavasti tms. :D)

Edit: Korjailin joitakin k-virheitä.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla kaiken maailman ajatuksia mieleen kun omilla linsseillä arvostelen kilpailijoita.
"Pikku Ramin" hartilalinja näyttää kuin kakkosvitoselta. :D Iso "latohan" hän on, sitä ei voi kiistää, mutta ei muuten säväytä voittajan arvoiselta vielä.
Bonac on mun mielestä hyvässä kunnossa + posettaa minusta yleisöystävällisesti ja näyttää helpolta.
Heath parempi kuin eilen. Vatsa on karmea kun on rento... :yäk:
Onneksi muut päättää sijoitukset. :)

Noista naisten sarjoista sen verran, että minuun ei kolahda kun "marssivat" korkokengissä. Tietysti korostaa naisellisuutta, mutta voisi mustta jättää kenkätelineeseen. (Miehille laakerikengät vastaavasti tms. :D)

Menee ohi ketjun aiheesta, mutta kattelin kanssa naureskellen ton bikiniskaban.
Miehet päivittelevät että miten kukaan voi nää hanurit laittaa järjestykseen, johon naisasiantuntija sopertaa ympäripyöreitä meikeistä ja hiuksista.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom