Tomi Takamaa
VIP
Ramy ei ikävä kyllä parantanut suhteessa eilisestä yhtä paljon kuin Heath.Ramylla auttaa kyllä eiliseen nähden parempi väri.
Top-3:
1 Heath
2. Bonac
3. Ramy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ramy ei ikävä kyllä parantanut suhteessa eilisestä yhtä paljon kuin Heath.Ramylla auttaa kyllä eiliseen nähden parempi väri.
Ramy ei ikävä kyllä parantanut suhteessa eilisestä yhtä paljon kuin Heath.
Top-3:
1 Heath
2. Bonac
3. Ramy
Ei voi, koska top-3 on just tuo. ;)Voi mennä mite päin vaa lopputulos. Bonac max. 3, koska se on auttamatta kapee kun saatana ja pieni. Käytännössä 212-ukkeli.
Ei voi, koska top-3 on just tuo. ;)
Mulla kaiken maailman ajatuksia mieleen kun omilla linsseillä arvostelen kilpailijoita.
"Pikku Ramin" hartilalinja näyttää kuin kakkosvitoselta. :D Iso "latohan" hän on, sitä ei voi kiistää, mutta ei muuten säväytä voittajan arvoiselta vielä.
Bonac on mun mielestä hyvässä kunnossa + posettaa minusta yleisöystävällisesti ja näyttää helpolta.
Heath parempi kuin eilen. Vatsa on karmea kun on rento...
Onneksi muut päättää sijoitukset.
Noista naisten sarjoista sen verran, että minuun ei kolahda kun "marssivat" korkokengissä. Tietysti korostaa naisellisuutta, mutta voisi mustta jättää kenkätelineeseen. (Miehille laakerikengät vastaavasti tms. :D)
https://www.amazon.com/gp/adlp/olympia2017?Toimivaa streamia?
Toimivaa streamia?
youtubesta taisivat blokata Mr Olympia kive streamit pois??
Joko tää oli 7. pysti Heathille?
Bonac oli kovimmassa kunnossa top-vitosesta, erittäin viimeistelty paketti.Kyllähän se jännäksi meni. Bonac näyttää kyllä minun mielestä siltä miltä kehonrakentajan kuuluukin näyttää. Hieno III-sija tänä vuonna. Ja eihän se Nyyssölä siinä rinnalla guest-poseissa paljon huonommalta näyttänyt!