2013 arnold classic madrid

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DaVidum
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuossa kun katsoo noita top3 ukkoja niin onhan ne kaikki kunnossa mutta jokaisen fysiikassa vituttaa ja pistää silmään negatiivisesti joku juttu tai useampikin eikä ne ole kenenkään kohdalla mitään pieniä juttuja IMO. Se että tuossa on kolme tämän hetken parasta kehonrakentajaa maailmassa on mun mielestä aika surullinen juttu. Paljon tyylikkäämpiä raameja olisi olemassa monellakin mutta massa ei sitten aivan riitä.

Mielipide kysymyksiä.Kyl mun mielestä Heathilla on todella nätti fysiikka ja esim Colemanin tapaset lihasmutantit on jo liikaa mun mielestä.En tiedä mitä siel sit pitäis olla että ei ois niin surullinen juttu.Se täydelinen,täysin virheetön ja suvereeni paketti tuskin tulee löytymään ennenkun kehonrakennus lyö läpi "normi" kansan joukossa.Nyt se on täysin tuurista kiinni että kuka sattuu eksymään näinkin pienen ja tuntemattoman lajin pariin ja kaikenlisäks yrittämään sinne huipulle

Mielipide kysymyksiä.Kyl mun mielestä Heathilla on todella nätti fysiikka ja esim Colemanin tapaset lihasmutantit on jo liikaa mun mielestä.En tiedä mitä siel sit pitäis olla että ei ois niin surullinen juttu.Se täydelinen,täysin virheetön ja suvereeni paketti tuskin tulee löytymään ennenkun kehonrakennus lyö läpi "normi" kansan joukossa.Nyt se on täysin tuurista kiinni että kuka sattuu eksymään näinkin pienen ja tuntemattoman lajin pariin ja kaikenlisäks yrittämään sinne huipulle

Colemanin takaa Heathista ei näkyisi mitään, oikeasti kapeampi ja pienempi mies kuin suurin osa taysin treenaamattomista, mutta rotevammista tavallisista pulliaisista.

olettaen, että et ole nähnyt livenä philliä, en sinuna paljon puhuisi

Totta kai näyttää kovalta, onhan sillä paksut, pyöreät lihakset, varmasti hämmästyttävä paketti, mutta samalla pirun pieni mies ja haviää ihan varmasti rinnanympärykseltään jokaiselle kanssakilpailijalleen. Jollei omistaisi niin kapeaa vyötäröä, näyttäisi ihan lieriöltä.

Ei ole puku päällä mikään ladonovi, niin kuin oikeasti leveähartiaiset äijät.

Nuokin mitat kuulostavat väritetyiltä.

Measurements

Chest – 54 in or 137 cm
Arms – 22 in or 56 cm
Thighs – 30 in or 76 cm
Calves – 20 in or 51 cm
Waist – 29 in or 74 cm
Neck – 18.5 in or 47 cm

Coleman

Measurements

Chest – 58 in 147,32 cm
Waist – 36 in 91.44 cm
Biceps – 24 in 60.96 cm
Calves – 22 in 55.88 cm
Thighs – 36 in 91.44 cm

Ei ole puku päällä ladonovi? :D Justha joku postas pakkikselle kuvan näistä puvut päällä.Ihan perus jannultaha se Heath näytti :)

joo jokanen täysin "treenaamaton roteva kaveri " näyttää helvetisti isommalta puku päällä ku mr.olympia. voi jessus taas mitä juttua:face:

Minun mielestä Kain fysiikka on mennyt huonompaan suuntaan. Mike sanoikin team M&M podcastissa, että Kain ongelma on liika lihasmassa ja siltä se tosiaan näyttää, noissa raameissa on liikaa pihviä ja se ei näytä enää hyvältä. Parhaat linjat ja myös erottuvuus ovat kadonneet kun vertaa muutaman vuoden takaisiin kisoihin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
joo jokanen täysin "treenaamaton roteva kaveri " näyttää helvetisti isommalta puku päällä ku mr.olympia. voi jessus taas mitä juttua:face:

Älä vääristele sanomisiani.

Minun mielestä Kain fysiikka on mennyt huonompaan suuntaan. Mike sanoikin team M&M podcastissa, että Kain ongelma on liika lihasmassa ja siltä se tosiaan näyttää, noissa raameissa on liikaa pihviä ja se ei näytä enää hyvältä. Parhaat linjat ja myös erottuvuus ovat kadonneet kun vertaa muutaman vuoden takaisiin kisoihin.

Olisiko Kai ollut olympiassa kakkonen pienemmällä lihasmassalla? Wolffi olisi saattanut mennä ohi.

Olisiko Kai ollut olympiassa kakkonen pienemmällä lihasmassalla? Wolffi olisi saattanut mennä ohi.

Kyllä uskon, että Kai olisi ollut kakkonen tämän vuoden Olympiassa sekä 2009 että 2010 Arnold Classic voittokunnoillaan. Lihasmassaa ei varmasti kiloissa ollut niin paljoa kuin nyt.

pakko nyt laittaa tämä ku archey otti asian puheeksi. ei hiitti mikään aivan kapea käppänä ole puku päälläkään, mutta voi jeesus tuota colemannia :lol2: upea puku kyllä, tuohon vielä lierihattu ja kävelykeppi ja meillä on ehta parittaja :D

LL

Ja sä pidät jotain 170cm bodaria isoimpana miehenä mitä maailmasta löytyy?
Bodarit on lihaksikkaita, ei läheskään mitään isoimpia miehiä. Mene kattomaan joskus jotain kansainvälisen tason voimamieskisoja, siellä on niitä oikeasti isoja miehiä, ei tartte mitään vitun valoja ja illuusioita että näyttää isolta.

Eipä nuo bodarit tuolla Expossa säväyttäneet. Jätkät ku käveli ohi ni ei juuri edes huomannu että toikin on joku raskassarjan bodari ku päälaki kolisee leukaan tai joku sano että tossa on se ja se. Eriasia on ku vierellä on joku parimetrinen voimamies ni tuntee oikeesti ittensä pieneks ja surkeeks.

Coleman vuonna -99, Heath ei ole mitään siihen verrattuna, sinunkaan kriteeteillä.

kylläpä on sattunu hyvä tuuri että expossa kisattiin kuitenki kehonrakennuksessa eikä esimerkiksi kuka on huppari ja toppatakki päällä isoin ja pelottavin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom