Nätit Black Horset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielipide kysymyksiä.Kyl mun mielestä Heathilla on todella nätti fysiikka ja esim Colemanin tapaset lihasmutantit on jo liikaa mun mielestä.En tiedä mitä siel sit pitäis olla että ei ois niin surullinen juttu.Se täydelinen,täysin virheetön ja suvereeni paketti tuskin tulee löytymään ennenkun kehonrakennus lyö läpi "normi" kansan joukossa.Nyt se on täysin tuurista kiinni että kuka sattuu eksymään näinkin pienen ja tuntemattoman lajin pariin ja kaikenlisäks yrittämään sinne huipulle
Colemanin takaa Heathista ei näkyisi mitään, oikeasti kapeampi ja pienempi mies kuin suurin osa taysin treenaamattomista, mutta rotevammista tavallisista pulliaisista.
olettaen, että et ole nähnyt livenä philliä, en sinuna paljon puhuisi
joo jokanen täysin "treenaamaton roteva kaveri " näyttää helvetisti isommalta puku päällä ku mr.olympia. voi jessus taas mitä juttua:face:
Minun mielestä Kain fysiikka on mennyt huonompaan suuntaan. Mike sanoikin team M&M podcastissa, että Kain ongelma on liika lihasmassa ja siltä se tosiaan näyttää, noissa raameissa on liikaa pihviä ja se ei näytä enää hyvältä. Parhaat linjat ja myös erottuvuus ovat kadonneet kun vertaa muutaman vuoden takaisiin kisoihin.
Olisiko Kai ollut olympiassa kakkonen pienemmällä lihasmassalla? Wolffi olisi saattanut mennä ohi.
joo jokanen täysin "treenaamaton roteva kaveri " näyttää helvetisti isommalta puku päällä ku mr.olympia. voi jessus taas mitä juttua:face:
Mielipide kysymyksiä.Kyl mun mielestä Heathilla on todella nätti fysiikka ja esim Colemanin tapaset lihasmutantit on jo liikaa mun mielestä.En tiedä mitä siel sit pitäis olla että ei ois niin surullinen juttu.Se täydelinen,täysin virheetön ja suvereeni paketti tuskin tulee löytymään ennenkun kehonrakennus lyö läpi "normi" kansan joukossa.Nyt se on täysin tuurista kiinni että kuka sattuu eksymään näinkin pienen ja tuntemattoman lajin pariin ja kaikenlisäks yrittämään sinne huipulle
Ja sä pidät jotain 170cm bodaria isoimpana miehenä mitä maailmasta löytyy?