2011 IFBB FLEX Pro Championships

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Totta. Ehkä kannattaisi keskittyä vain siihen voimanostoon, kun siihen miehellä kumminkin lahjoja selvästi on.

Toisaalta lajin ymmärtää, jos se on vain harrastus. Ajaahan Räikkönenkin WRC:tä ja se on hänelle harrastus, jota ei missään muualla pääse tuossa muodossa ajamaan, kuin itse WRC-luokassa. Ne on niitä rikkaiden harrastusmuotoja.

Toisaalta lajin ymmärtää, jos se on vain harrastus. Ajaahan Räikkönenkin WRC:tä ja se on hänelle harrastus, jota ei missään muualla pääse tuossa muodossa ajamaan, kuin itse WRC-luokassa. Ne on niitä rikkaiden harrastusmuotoja.

Näinhän se on. Ei tämmönen köyhä ymmärrä noita rikkaitten harrastuksia :( Vaikka itsellä olisikin paljon rahaa, niin ehkä kumminkin harrastaisin bodausta jollain muulla tapaa, kuin kiertelemällä PRO kisoja. Kumminkin aika paljon terveyteenkin vaikuttaa tuo kehonrakennus ammattilaistasolla, vaikka olisikin vain harrastus.

Efferdingillä taitaa olla paalua kymmenien miljoonien eurojen edestä. Ainakin taannoin MD:llä oli videoklippi, jossa Stan esitteli kartanoaan, autojaan jne. Omaisuutensa mies on ilmeisesti tehnyt telealan firmallaan, jonka myi pois huikealla voitolla muutama vuosi takaperin.

Cool!

Super Stan on kai pyörinyt myös kiinteistöalalla jonkun verran, mutta toi telefirma tais olla tosiaan just se millä se teki ne suurimmat rahansa... Siinä samalla klipillä tais myös mainostaa härskeimmän biilinsä olleen valkoinen Rolls Royce Phantom. Not bad. Itse kyllä mielummin söisin hyvin ja pysyttelisin voimanostossa, mutta kuka noita rikkaiden kotkotuksia ymmärtää... Hieno mies joka tapauksessa. Ja kohtuu hyvin kyykkää noilla rimpuloilla.

No ihan kohtuu sijanhan mies sai kisassa vaikka ei nuo jalat niin vakuutakkaan ja melko tynnyrimäinen on keski keho. Tuskin tämän hetkiset suomalais "raskaat" pro:t tulee noin hyville sijoille pääsemään. Stanille nostan hattua,äly vahva kaveri ja ikääki alkaa jo olemaan ihan kohtuudella näihin hommiin.

Flex Pro posing routines:
http://www.flexonline.com/news/1574

flexpro_posingroutine.jpg

Ei helkkari että älytön määrä lihaa sudessa!!! Mies ois sikakova kunhan ei ois kahta heikoutta, pohkeet ja liian ylhäältä alkavaa selkää jossa kyllä on helkkaristi leveyttä!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom