Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikea ratkaisu IFBB:ltä olisi ollut nostaa Rockel voittajaksi. En tiedä, onko se sitten kielitaidottomuus vai mikä, mikä estää miestä nappaamasta parempia sijoja...
Winklaar hyvässä kunnossa. Sisäreisi näyttää puuttuvan aika kokonaan, voisivatko syvät kyykyt ja syvät jalkaprässit auttaa tässä? Videoissahan ainakin Winklaarin jalkaprässin tekeminen on sellaista lyhyttä nytkimistä.
No minusta sviippiä on vähintään tarpeeksi jos nyt samasta asiasta puhutaan kun katson noita vertailukuvia Räntsiin. Sisäreidet vaan puuttuu kokonaan. Selkäkin näytti noissa kuvissa taas jopa kohtuulliselta mutta tuplat takaa paljastuu nekin heikkoudet samoin kuin silloin jos joku parempiselkäinen on vielä vieressä. Muuten kunto näyttää hyvältä.Röllin jalkojen massa ylipäätänsä lagaa pahasti yläkerran perässä. Sviippiä ei ole nimeksikään ja kun se yläkerta on hurjan paksu, niin se illuusio pienistä jaloista vain kasvaa.
Tossa photaroituna Rölli Räntsin reisillä ja Räntsi Röllin reisillä.No ok . Mä katsoin lähinnä tuota vertailua leveä selkä edestä jossa ei reisissä mielestäni häviä Räntsille kuin siinä että sisäreidet puuttuu. Sanotaanko nyt sitten niin että se sviippi lähtee polven yläpuolelta oikein mallikkaasti muttei jatku yhtä laajana ja ylös kuin räntsillä ja takaapäin tuon huomaa selkeämmin.
Alkaa näyttää jo kovalta :D. Vielä rintaan lisää lihaa niin se on siinä. Ja selkään tietty mut jo toi sisäreiden kehittäminen toisi huomasti jalkoihin lisää.
Ronnielle soisi menestystä. Tuo Angel-tatska jo itsessään on syy dissata kakkosta.
Mä oon aina miettiny, että miks sillä lukee Nuget vattassa...