2011 British Grand Prix

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
MD:llä näin:

2nd Call Out:

John

Shaun

Jerry

Mike

John A

-------------
3rd Call Out:

Eric

Nana

Mirko

Paul

Henne

Michael

Cvetko

Että eiköhän se ollu jo siinä kakkosessa, kun kerta viimeiseenkin pääsi. Tuo kolmas vertailu oli lähinnä "jämävertailu", joten sieltä ei kyllä nousta top5:een.

Flexihän tän vie, hieno kunto.

attachment.php

Pre judging eli eka kisapaiva takana. Olin todellakin tuossa tokassa call outissa vastoin, mita Anne aikaisemmin kirjoitti. Olin myos vikassa vertailussa, jossa Flex Lewis ja muita kovia. Taso on melko hurja, 15 kilpailijaa rivissa. Osa tuli open sarjasta 202:een. Olen enemman kuin tyytyvainen, jos menen top 6:een. Mahkut on kuitenkin hyvat... Fiilis on erinomainen ja toivon porukan ymmartavan, etta tama on minun eka pro-kisa ja parannettavaa jaa varmasti. Taalla ei tosiaan ihan kuka vaan parjaa, peli on sen verran kovaa. Sen ovat saaneet monet Suomi-pojat todeta :) Vaikka minulla on jo ikaa, uskon pystyvani viela parempaan tulevaisuudessa, koska paikat ovat ehjat ja motivaatiota riittaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jäi iltapalaki välistä ku piti päivitä-nappia näpytellä niin ahkerasti väliaikatietoja odotellessa. Hyvin on Jerry pärjänny ja onnea huomiselle!

Jäämies pärjäsi kireydellä ja mallilla, vaikka lihasmassassa varsinkin top-4 olivat selvästi kovempia. Hieno sijoitus ensimmäisessä amatöörien Mr Olympiassa.

Jerry näyttää tosiaan takaa vielä vähän sileältä jos vertaa esim. Flex Lewisiin, John Hodgsoniin tai James Llewelyniin, eli ihan yksinkertaisesti kireyttä parantamalla sijoitukset nousevat jatkossa. Toivottavasti finaalipaikka irtoaa kuitenkin jo tästä debyyttikisasta, odotellaan tilannepäivityksiä mielenkiinnolla. Hieno pro-debyytti joka tapauksessa.

Vuosia Jerryn uraa seuranneena on pakko kerrankin ottaa kantaa, jostain syystä nimenomaaan tämä kilpailu-ura on jotain poikkeuksellista Suomessa. T. Nimim. keski-ikäinen ukko

Hyvilla fiiliksilla lahden illan kisaan. Finaalipaikka olisi unelma, mutta ei tosiaankaan aivan mahdoton. Nuo East labin kuvat olivat todella hyvia, kun taas nuo Team-andron kuvat taas aivan luokattoman huonoja :) Yritan kuivatella kroppaa iltaan. Eikohan se onnistu :)

Toivottavasti Jerry pääsee tuosta pienestä ihonalaisesta nesteestä täksi päiväksi eroon. Pre-kuvien tasoinen kuivuus jo merkitsisi todella paljon. Kisatankkaus, lennot, ym. saattavat sekoittaa kehoa ja ilmeisesti jokin näistä syynäkin kehon nesteisyyteen. Voisin väittää, että 2009 kisakunto on huomattavasti kuivempi ja paineisempi kuin eilinen. Kertoo kuitenkin Jerryn potentiaalista hyvin se, että pääsi hieman nesteisenäkin viimeiseen vertailuun. Tsemppiä Jerry!!!
Tuossa four days out kuvassa esim. jaloissa graniittisuus on vielä hyvin havaittavissa:

http://www.jerryossi.fi/index.php?page_id=5039&a=blog.post.view&post_id=1167

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom